Browsing by Subject / Keyword "Ποιοτικός έλεγχος"
Now showing items 1-20 of 53
-
An evaluation and prioritisation system for improvement suggestions : a QFD application
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06) -
ISO 9001/2008
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η Ελλάδα από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα είχε μεγάλη παράδοση στον τομέα της ιατρικής. Η σύγχρονη πραγματικότητα ανέδειξε την σπουδαιότητα του κλάδου αυτού και έτσι θεωρείται αναγκαία η ύπαρξη βελτιώσεων, βελτιώσεων ... -
Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων και οι αντιδράσεις τους: μια μελέτη περίπτωσης σε μεγάλη ελληνική τράπεζα
(2004-12-01)Η παρούσα μελέτη θέλοντας να αναδείξει τον καθοριστικό ρόλο των αξιολογουμένων στην επιτυχία ενός συστήματος αξιολόγησης διερεύνησε τους παράγοντες που συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση. Ο κύριος στόχος της εργασίας αυτής ... -
Αξιολόγηση ποιότητας εκπαίδευσης εργαζομένων: δείκτες εκπαίδευσης
(2002-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει το ζήτημα της αξιολόγησης της ποιότητας εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις, με χρήση δεικτών εκπαίδευσης (ποιότητας, αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας). Στην εργασία αυτή ... -
Αξιολόγηση στρατηγικής ναυτιλιακής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Σκοπός της εργασίας είναι η αξιολόγηση της στρατηγικής μίας ναυτιλιακής εταιρείας που έχει αντικείμενο δραστηριοποίησης στον χώρα των δεξαμενόπλοιων, Tanker ή όπως διεθνώς ορίζονται ως TSH. Είναι προφανές ότι για να γίνει ... -
Αξιολόγηση του κόστους και της ποιότητας της λειτουργίας του δικαστικού συστήματος στην Ελλάδα
(2012-11-30)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η εξέταση του κόστους και της ποιότητας του δικαστικού συστήματος στην Ελλάδα, με σκοπό την αξιολόγηση όλων εκείνων των παραγόντων, οι οποίοι έχουν συμβάλει ή εξακολουθούν να ... -
Αξιολόγηση των συμβούλων ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις
(2014-09-16)Η παρούσα διπλωματική διατριβή έχει ως θέμα την αξιολόγηση των συμβούλων ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις και πραγματοποιήθηκε με έρευνα πεδίου. Η δομή της χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρήθηκε ... -
Δείκτες και μηχανισμοί μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε Αμερική και Ευρώπη: παρουσίαση των υπαρχόντων μοντέλων δείκτη ικανοποίησης πελάτη, σύγκριση τους, εκτίμηση της σημασίας του δείκτη ικανοποίησης πελάτη στην επιχείρηση και του ρόλου τους στη διοίκηση, ανάλυση των αποτελεσμάτων σε Ευρώπη και Αμερική, παρουσίαση και ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας σε σχέση με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών στη βιομηχανία τροφίμων και προτάσεις για το μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)Η διπλωματική αυτή εργασία έχει σαν αντικείμενο τους Δείκτες Ικανοποίησης Πελατών και τους Μηχανισμούς Μέτρησης Ικανοποίησης σε Ευρώπη και Αμερική. Οι Δείκτες Ικανοποίησης Πελατών όπως και οι αντίστοιχες έρευνες ξεκίνησαν ... -
Δειγματοληψία αποδοχής: Επέκταση πινάκων του προτύπου ANSI/ASQC Z1.4-1981
(2002-12-01)Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δειγματοληψία αποδοχής τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Ξεκινά με την εισαγωγή στις βασικές έννοιες του αντικειμένου, τη σχέση του με άλλες μεθόδους και τη θέση που έχει σε ένα ... -
Διαπίστευση φορέων πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης της ποιότητας και εργαστηριακών δοκιμών και διακριβώσεων
(2004-12-01)Η διπλωματική εργασία ασχολείται με βασικές έννοιες του χώρου της ποιότητας όπως είναι η διαπίστευση και η πιστοποίηση των συστημάτων διαχείρισης της ποιότητας, προσπαθώντας να τις προσδιορίσει, να περιγράψει τη σχέση που ... -
Διασφάλιση ποιότητας κατά ISO 9000: χαρακτηριστικά των ελληνικών πιστοποιημένων επιχειρήσεων και των φορέων πιστοποίησης
(2005-12-01)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να διερευνήσει την ελληνική αγορά πιστοποίησης συστημάτων διασφάλισης ποιότητας κατά το πρότυπο ISO της σειράς 9000. Αντικείμενό της αποτελεί ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών ... -
Διοίκηση έργου ανάπτυξης πληροφοριακού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση διαδικασιών, εργαλείων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται κατά τον κύκλο ζωής έργων ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων, καθώς και των μεθοδολογιών ανάπτυξης πληροφοριακών ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση έργου: μια προσέγγιση της σημασίας της ολικής ποιότητας στη διοίκηση έργων
(2003-12-01)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να επαληθεύσει και να εγκαθιδρύσει τη σημασία της ποιότητας και των διαδικασιών εκείνων που θα οδηγήσουν στη συνεχή βελτίωση, συνδυάζοντας εκτός των παραπάνω και στοιχεία που αφορούν στην ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
(2007-05-25)Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των πελατών προκύπτει όταν αυτοί έρχονται επαφή με τους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν (στιγμές της αλήθειας). Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι ... -
Δυτική και ιαπωνική προσέγγιση στην επιχειρηματική τελειότητα
(2003-12-01)Σε αυτήν την εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της δυτικής και ιαπωνικής σκέψης, και εξετάζεται η δυνατότητα συνδυασμού τους στην προσπάθεια για εύρυθμη λειτουργία των οργανισμών. Για την πραγματοποίηση του εγχειρήματος ... -
Έλεγχος ποιότητας σε εργαστηριακές αναλύσεις κλινικής χημείας
(2003-12-01)Η εποπτεία της ακρίβειας και ορθότητας των αναλυτικών διαδικασιών είναι το σημαντικότερο καθήκον για έναν υπεύθυνο εργαστηρίου κλινικής χημείας. Η διατήρηση υψηλών επιπέδων ανάλυσης εξυπηρετεί όχι μόνο ως επιστημονικό ... -
Εντοπισμός ευκαιριών βελτίωσης στις αστικές συγκοινωνίες με τη βοήθεια της διαδικασίας αναγνώρισης για δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία του EFQM: η περίπτωση του ΟΑΣΑ
(2003-12-01)Στην εργασία αυτή εξετάζεται η σκοπιμότητα διεκδίκησης του πρώτου επιπέδου αναγνώρισης του Ευρωπαϊκού Βραβείου Ποιότητας «δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία» από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας. Η διαδικασία ... -
Εργαλεία και μέθοδοι συλλογής και πιστοποίησης περιεχομένου ιστοσελίδων
(2014-10-16)Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι στις μέρες μας εγκλήματα διαφόρων ειδών διαπράττονται με τη χρήση ή εναντίον ηλεκτρονικών συσκευών, δικτύων ή άλ¬λων μέσων επικοινωνίας. Για να αντιμετωπιστεί η νέα αυτή κατάσταση, τα σύγχρονα ... -
Εφαρμογές λογισμικού ως εργαλεία ποιότητας
(2003-12-01)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ερευνήσει πώς η Πληροφορική Τεχνολογία (Information Technology) βοηθάει σήμερα τους οργανισμούς στην προσπάθεια τους να ικανοποιήσουν καλύτερα τους πελάτες μέσα από την δημιουργία ... -
Εφαρμογή πολλαπλών συστημάτων διαχείρισης στην Ελλάδα: ενοποιημένα συστήματα διαχείρισης
(2004-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η παρουσίαση της κατάστασης που επικρατεί στις ελληνικές επιχειρήσεις, όσον αφορά στον τρόπο εφαρμογής περισσότερων του ενός συστημάτων διαχείρισης καθώς και της άποψης των επιχειρήσεων ...