Browsing by Subject / Keyword "Ποιοτικός έλεγχος"
Now showing items 8-27 of 53
-
Δείκτες και μηχανισμοί μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε Αμερική και Ευρώπη: παρουσίαση των υπαρχόντων μοντέλων δείκτη ικανοποίησης πελάτη, σύγκριση τους, εκτίμηση της σημασίας του δείκτη ικανοποίησης πελάτη στην επιχείρηση και του ρόλου τους στη διοίκηση, ανάλυση των αποτελεσμάτων σε Ευρώπη και Αμερική, παρουσίαση και ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας σε σχέση με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών στη βιομηχανία τροφίμων και προτάσεις για το μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)Η διπλωματική αυτή εργασία έχει σαν αντικείμενο τους Δείκτες Ικανοποίησης Πελατών και τους Μηχανισμούς Μέτρησης Ικανοποίησης σε Ευρώπη και Αμερική. Οι Δείκτες Ικανοποίησης Πελατών όπως και οι αντίστοιχες έρευνες ξεκίνησαν ... -
Δειγματοληψία αποδοχής: Επέκταση πινάκων του προτύπου ANSI/ASQC Z1.4-1981
(2002-12-01)Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δειγματοληψία αποδοχής τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Ξεκινά με την εισαγωγή στις βασικές έννοιες του αντικειμένου, τη σχέση του με άλλες μεθόδους και τη θέση που έχει σε ένα ... -
Διαπίστευση φορέων πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης της ποιότητας και εργαστηριακών δοκιμών και διακριβώσεων
(2004-12-01)Η διπλωματική εργασία ασχολείται με βασικές έννοιες του χώρου της ποιότητας όπως είναι η διαπίστευση και η πιστοποίηση των συστημάτων διαχείρισης της ποιότητας, προσπαθώντας να τις προσδιορίσει, να περιγράψει τη σχέση που ... -
Διασφάλιση ποιότητας κατά ISO 9000: χαρακτηριστικά των ελληνικών πιστοποιημένων επιχειρήσεων και των φορέων πιστοποίησης
(2005-12-01)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να διερευνήσει την ελληνική αγορά πιστοποίησης συστημάτων διασφάλισης ποιότητας κατά το πρότυπο ISO της σειράς 9000. Αντικείμενό της αποτελεί ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών ... -
Διοίκηση έργου ανάπτυξης πληροφοριακού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση διαδικασιών, εργαλείων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται κατά τον κύκλο ζωής έργων ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων, καθώς και των μεθοδολογιών ανάπτυξης πληροφοριακών ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση έργου: μια προσέγγιση της σημασίας της ολικής ποιότητας στη διοίκηση έργων
(2003-12-01)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να επαληθεύσει και να εγκαθιδρύσει τη σημασία της ποιότητας και των διαδικασιών εκείνων που θα οδηγήσουν στη συνεχή βελτίωση, συνδυάζοντας εκτός των παραπάνω και στοιχεία που αφορούν στην ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
(2007-05-25)Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των πελατών προκύπτει όταν αυτοί έρχονται επαφή με τους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν (στιγμές της αλήθειας). Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι ... -
Δυτική και ιαπωνική προσέγγιση στην επιχειρηματική τελειότητα
(2003-12-01)Σε αυτήν την εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της δυτικής και ιαπωνικής σκέψης, και εξετάζεται η δυνατότητα συνδυασμού τους στην προσπάθεια για εύρυθμη λειτουργία των οργανισμών. Για την πραγματοποίηση του εγχειρήματος ... -
Έλεγχος ποιότητας σε εργαστηριακές αναλύσεις κλινικής χημείας
(2003-12-01)Η εποπτεία της ακρίβειας και ορθότητας των αναλυτικών διαδικασιών είναι το σημαντικότερο καθήκον για έναν υπεύθυνο εργαστηρίου κλινικής χημείας. Η διατήρηση υψηλών επιπέδων ανάλυσης εξυπηρετεί όχι μόνο ως επιστημονικό ... -
Εντοπισμός ευκαιριών βελτίωσης στις αστικές συγκοινωνίες με τη βοήθεια της διαδικασίας αναγνώρισης για δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία του EFQM: η περίπτωση του ΟΑΣΑ
(2003-12-01)Στην εργασία αυτή εξετάζεται η σκοπιμότητα διεκδίκησης του πρώτου επιπέδου αναγνώρισης του Ευρωπαϊκού Βραβείου Ποιότητας «δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία» από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας. Η διαδικασία ... -
Εργαλεία και μέθοδοι συλλογής και πιστοποίησης περιεχομένου ιστοσελίδων
(2014-10-16)Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι στις μέρες μας εγκλήματα διαφόρων ειδών διαπράττονται με τη χρήση ή εναντίον ηλεκτρονικών συσκευών, δικτύων ή άλ¬λων μέσων επικοινωνίας. Για να αντιμετωπιστεί η νέα αυτή κατάσταση, τα σύγχρονα ... -
Εφαρμογές λογισμικού ως εργαλεία ποιότητας
(2003-12-01)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ερευνήσει πώς η Πληροφορική Τεχνολογία (Information Technology) βοηθάει σήμερα τους οργανισμούς στην προσπάθεια τους να ικανοποιήσουν καλύτερα τους πελάτες μέσα από την δημιουργία ... -
Εφαρμογή πολλαπλών συστημάτων διαχείρισης στην Ελλάδα: ενοποιημένα συστήματα διαχείρισης
(2004-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η παρουσίαση της κατάστασης που επικρατεί στις ελληνικές επιχειρήσεις, όσον αφορά στον τρόπο εφαρμογής περισσότερων του ενός συστημάτων διαχείρισης καθώς και της άποψης των επιχειρήσεων ... -
Η εισαγωγή του μοντέλου ελεγκτικού κινδύνου στη διαδικασία ελέγχου
(2008-09-08)Η λέξη κίνδυνος είναι πλέον παρούσα σε κάθε έκφανση της οικονομίας και της επιχείρησης και δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί από την ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας, αφού πλέον αποτελεί έναν αποδεκτό όρο ... -
Η επίδραση των νέων περιβαλλοντικών διατάξεων του ΙΜΟ στην διαφοροποίηση του λειτουργικού κόστους μιας ναυτιλιακής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη συνεισφορά των υποχρεωτικών διατάξεων του ΙΜΟ για την ασφάλεια στη θάλασσα και την πρόληψη της ρύπανσης στην ποιοτική διαχείριση των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Θα γίνει ανάλυση ... -
Η μεθοδολογία six sigma (6σ): η ελληνική περίπτωση
(2003-12-01)Στην εργασία αυτή περιγράφεται και αναλύεται η μεθοδολογία 6σ και ο τρόπος με τον οποίο συμβάλλει στη βελτίωση των διεργασιών μιας επιχείρησης. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της στρατηγικής της μεθοδολογίας 6σ, ... -
Η οδηγία 85/374/ΕΟΚ για την ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας και της ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Ο αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η αξιολόγηση της συμβολής της Οδηγίας 85/374/ΕΟΚ στην προστασία των καταναλωτών και στη βελτίωση του επιπέδου ποιότητας και ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά ... -
Η ποιότητα στην ανώτατη εκπαίδευση: οργανωτικές δομές αξιολόγησης στην Ευρώπη και στην Ελλάδα
(2004-12-01)Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας, έχει ως σκοπό να προσεγγίσει το ευαίσθητο θέμα της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση, ξεκινώντας με μία σύντομη ανασκόπηση του ήδη υπάρχοντος ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος ... -
Η ποιότητα υπηρεσιών υγείας στα εξωτερικά ιατρεία του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών “Γ. Γεννηματάς”: διεύρενση ικανοποίησης ασθενών.
(2015-05-26)ΣΚΟΠΟΣ: Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών Γ. Γεννηματάς και η εκτίμηση του χάσματος μεταξύ των διαφορετικών δημογραφικών ομάδων, για την αποδοτικότητα ... -
Η στρατηγική της ποιότητας στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(2003-12-01)Η μελέτη που ακολουθεί ασχολείται με τον τρόπο που η ποιότητα εφαρμόζεται σαν στρατηγική στις σύγχρονες επιχειρήσεις και επηρεάζει τον τρόπο λήψεως των αποφάσεων. Στο θεωρητικό κομμάτι που αποτελεί το πρώτο και μεγαλύτερο ...