Διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση έργου: μια προσέγγιση της σημασίας της ολικής ποιότητας στη διοίκηση έργων

Master Thesis
Συγγραφέας
Σούμπαση, Γεωργία Μ.
Ημερομηνία
2003-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Project management ; Διοίκηση ολικής ποιότητας ; Διοίκηση έργου ; Ποιοτικός έλεγχοςΠερίληψη
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να επαληθεύσει και να εγκαθιδρύσει τη σημασία της ποιότητας και των διαδικασιών εκείνων που θα οδηγήσουν στη συνεχή βελτίωση, συνδυάζοντας εκτός των παραπάνω και στοιχεία που αφορούν στην ηγεσία, τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων κ.α., κατά τη διαδικασία προετοιμασίας, προγραμματισμού, εκτέλεσης και λειτουργίας ενός έργου (project). Στο 2ο Κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, ενώ διατυπώνονται απόψεις σημαντικών ερευνητών-συγγραφέων σχετικά με το θέμα της εργασίας. Στο 3ο Κεφάλαιο, γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Total Quality Management) και μια αναφορά των βασικών αρχών της, των εργαλείων, των διαδικασιών και των τεχνικών που χρησιμοποιεί. Στο 4ο Κεφάλαιο,γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση της Διοίκησης Έργου (Project Management), και μια αναφορά στις βασικές αρχές της καθώς και στα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Ακόμα γίνεται μια παρουσίαση στους παράγοντες που την επηρεάζουν και στα προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της Διοίκησης ενός Έργου ενώ προτείνονται λύσεις αντιμετώπισής τους. Στο 5ο Κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και στη Διοίκηση Έργου αλλά και στην εφαρμογή των αρχών – εργαλείων της ΔΟΠ, στη Διοίκηση ενός Έργου αλλά και της Διοίκησης Έργου στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Στο 6ο Κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Βραβείου Ποιότητας (EQA), το οποίο αναμένεται ότι εάν εφαρμοστεί κατάλληλα σε μια επιχείρηση θα ενισχύσει την αποδοτικότητά της, επιτρέποντας σε αυτήν να διαπιστώσει ορθολογικά τα δυνατά της σημεία αλλά και αυτά που χρειάζεται να βελτιωθούν. Στο 7ο Κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση σε μια νέα μορφή διοίκησης, την Ποιοτική Διοίκηση Έργου (Project Quality Management), καθώς και στα βασικά χαρακτηριστικά της. Στο 8ο Κεφάλαιο γίνεται μια παρουσίαση του σχεδιασμού του ερωτηματολογίου, της ανάπτυξης των ερωτήσεων, της σύνθεσης του ερωτηματολογίου και της επεξεργασίας των απαντήσεων. Στο 9ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται τα κύρια συμπεράσματα της εργασίας, καθώς και περαιτέρω σημεία/περιοχές που θα μπορούσε η επέκτασή της να καλύψει. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι ερωτήσεις που αναπτύχθηκαν για τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου, σχετικά με το θέμα της εργασίας και τα διαγράμματα που προέκυψαν από τη διαδικασία αυτή. Τέλος, παρουσιάζεται η βιβλιογραφία η οποία χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες παρουσίασης του θέματος αυτού.
Γλώσσα
Ελληνικά
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Οργάνωση και διοίκηση μιας νοσοκομειακής μονάδας: η συμβολή των ανθρωπίνων πόρων και των υποστηρικτικών μηχανισμών για την βελτίωση των υπηρεσιών υγείας
Κουτσιώρης, Αργύρης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται θέματα όπως οργάνωση, διοίκηση και διαχείριση των νοσοκομειακών υπηρεσιών. Θα αναλυθούν όλες εκείνες τις ενέργειες που γίνονται για την πλήρωση, επιλογή θέσεων προσωπικού,την αξιολόγηση ... -
Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο
Μανιατέα, Παναγιώτα Κ. (2010-01-21)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια και τα οφέλη του CRM στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική του διάσταση. Παρατίθενται προτάσεις και εργαλεία που κρίνονται ... -
Διοίκηση διεργασιών: η σχέση της με τα πρότυπα ποιότητας και οι δυνατότητες απεικόνισης των διεργασιών σε λογισμικό περιβάλλον
Λαμπροπούλου, Ελισσάβετ Π. (2003-12-01)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις βασικές αρχές της διοίκησης διεργασιών καθώς και τη σημασία της για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Αντιπαρατίθεται με κάποια από τα ήδη εφαρμοζόμενα βραβεία ποιότητας ...