Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ψηφιακό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-20 από 36
-
E-Digital marketing : ένα σύστημα διδασκαλίας με δυνατότητα προτάσεων για συνεργασία μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Το e-learning εδώ και μερικά χρόνια έχει «λύσει» τα χέρια πολλών πολιτών, φοιτητών αλλά και εργαζόμενων καθώς, προσφέρει μάθηση-εκπαίδευση καταργώντας το χρόνο και το χώρο της διδασκαλίας. Ως μοναδικό εργαλείο έναν ηλεκτρονικό ... -
E-Learning digital marketing: ένα πρόγραμμα διδασκαλίας με στόχο την εκμάθηση του ψηφιακού marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-22)Η ηλεκτρονική εκμάθηση ή αλλιώς e-learning τα τελευταία χρόνια συμβάλλει σημαντικά βοηθώντας πολλούς ανθρώπους όπως για παράδειγμα φοιτητές, εργαζόμενους να αποκτήσουν με πολύ εύκολο τρόπο πρόσβαση στην γνώση καταργώντας ... -
O ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04-14)Ο εικοστός πρώτος αιώνας θα μπορούσε με ιδιαίτερη άνεση να χαρακτηριστεί ως τεχνολογικός αιώνας, καθώς τα νέα δεδομένα της εποχής αυτής αποδεικνύουν αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου και κατ’ ... -
Social media και ψηφιακό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τη διαμόρφωση του social media marketing από τις επιχειρήσεις. Το ενδιαφέρον ως προς το θέμα αυτό προκύπτει λόγω της σημαντικής επίδρασης που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους ... -
Διαφήμιση στο διαδίκτυο : προστασία του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διαφήμιση στο Διαδίκτυο: Προστασία του Καταναλωτή». ... -
Ένα πρόγραμμα εκμάθησης για την διδασκαλία βασικών εννοιών ψηφιακών μέσων διαφήμισης προτείνοντας ομάδες συνεργασίας χρηστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Τα τελευταία χρόνια η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) δίνει λύσεις σε πολλούς πολίτες και μαθητές, δεδομένου ότι παρέχει τη μάθηση, καταργώντας το χρόνο και τον τόπο της διδασκαλίας. Ένας προσωπικός ηλεκτρονικός υπολογιστής ... -
Εφαρμογή της DCSYM συστημικής μεθοδολογίας και οι ψηφιακές δράσεις marketing σε πραγματικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μια μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα social media και τις σύγχρονες τεχνολογίες για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δράσεων. Έτσι λοιπόν, η ... -
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ... -
Η επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ελληνικό τουρισμό την τελευταία δεκαετία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η παρακάτω διπλωματική εργασία με τίτλο << Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ>>, εκπονείται με σκοπό την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Tourism, του ... -
Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην χρηματοοικονομική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση επιχειρήσεων για στελέχη (E-MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα: “Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά ... -
Η επιδραση των ψηφιακών συστημάτων και του CRM στην επιλογή τουριστικού προορισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Η τεχνολογία εξελίσσεται και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Η ανάπτυξη του Διαδικτύου και η δημιουργία και εξέλιξη των πληροφοριακών και των ψηφιακών συστημάτων βοηθούν τις επιχειρήσεις στην προώθηση προϊόντων και ... -
Η καμπάνια της Nike μέσω κορονοϊού : #STAY_HOME#STAY_SAFE#STAY_ACTIVE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις στρατηγικές μάρκετινγκ της Nike και την επίδρασή τους στη συμπεριφορά των καταναλωτών και την αφοσίωση στην επωνυμία. Η έρευνα επικεντρώνεται στο πώς η Nike διατηρεί την ηγετική ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη στο ψηφιακό μάρκετινγκ & εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-31)Στην παρούσα εργασία, το αντικείμενο μελέτης αφορά την εφαρμογή της συναισθηματικής νοημοσύνης στο digital marketing, μέσω εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence). Θα γίνει εκτενής αναφορά σε συγκεκριμένα ... -
Η χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων για την ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης εταιρίας λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-20)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται τα ψηφιακά μέσα που αξιοποιούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να ενισχύσουν θετικά την εικόνα τους καθώς και να προσελκύσουν πελάτες. ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ... -
Ο ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη ... -
Οικονομοτεχνική αξιολόγηση επιχείρησης παροχής υπηρεσιών Big Data Analysis Services για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εκπόνηση της συγκεκριμένης μελέτης έχει ως στόχο τη διερεύνηση της βιωσιμότητας ίδρυσης επιχείρησης παροχής υπηρεσιών ανάλυσης Big Data με σκοπό τη χρήση της ανάλυσης για τη δημιουργία στοχευμένων ενεργειών ψηφιακού ... -
Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή ...