Η χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων για την ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης εταιρίας λιανικής πώλησης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Κοινωνικά δίκτυα ; Digital marketing ; Κλάδος ένδυσης ; Λιανικό εμπόριοΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται τα ψηφιακά μέσα που αξιοποιούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να ενισχύσουν θετικά την εικόνα τους καθώς και να προσελκύσουν πελάτες. Ταυτόχρονα, παρουσιάζονται οι στρατηγικές Digital Marketing που αξιοποιεί μία σύγχρονη εταιρία γυναικείας ένδυσης, η ΑΧF.