Browsing by Subject / Keyword "Λιανικό εμπόριο"
Now showing items 1-20 of 29
-
Αγοραστικές συνήθειες καταναλωτή : εμπειρική μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο λιανικό εμπόριο
(2011-03-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο της την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή καθώς και των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων του λιανικού εμπορίου τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε εμπειρικό. ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος & διεκπεραίωση διαδικτυακών παραγγελιών μελέτη περίπτωσης : Leroy Merlin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των λόγων ίδρυσης ηλεκτρονικού καταστήματος, ως συμπληρωματικό κανάλι διανομής προϊόντων πέραν των φυσικών καταστημάτων, για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται ... -
Ανίχνευση και πρόβλεψη απάτης στο λιανικό εμπόριο μέσω της χρήσης αλγορίθμων μηχανικής και βαθιάς μάθησης με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της ραγδαίας εξέλιξης της σύγχρονης τεχνολογίας και των προηγμένων μεθόδων επικοινωνίας, τα περιστατικά απάτης αυξάνονται διαρκώς σε ανησυχητικό βαθμό επιφέροντας τεράστιες οικονομικές απώλειες ... -
Αποτίμηση επιχειρήσεων και εταιρική ρευστότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αποτίμηση των επιχειρήσεων στο σύγχρονο και συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον. Ο προσδιορισμός της αξίας μιας επιχείρησης είναι μια αρκετά πολύπλοκη διαδικασία στην ... -
Διεθνές λιανεμπόριο : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σε ένα από τα ποιήματά του ο Γ. Σεφέρης αναφέρει: "Ο κόσμος ήταν εύκολος, ένας απλός παλμός". Ο κόσμος, στη σημερινή εποχή έχει αλλάξει, εξελίχθηκε σε ένα "παγκόσμιο χωριό". Το λιανικό εμπόριο καλείται να ακολουθήσει την ... -
Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού στον κλάδο του λιανικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσης κέντρου logistics μεγάλης επιχείρησης
(2008-02-06)Ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος χαρακτηρίζεται από ραγδαίες αλλαγές και τε-χνολογικές εξελίξεις. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν πως το αν-θρώπινο δυναμικό τους είναι ένας από τους πολυτιμότερους πόρους ... -
Ελληνικό λιανικό εμπόριο: ο κλάδος των supermarkets: μελέτη περίπτωσης ΑΒ Βασιλόπουλος Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει εκπονηθεί από την τελειόφοιτη σπουδάστρια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς Νέζου Χριστίνα και έχει ... -
Εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής των πελατών στο λιανεμπόριο
(2003-12-01)Η έρευνα στόχο είχε την διερεύνηση των εναλλακτικών τρόπων πληρωμής που δέχονται οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις στα σημεία πώλησης και την αξιολόγησή τους από μέρους των στελεχών των επιχειρήσεων. Επιπλέον, η έρευνα εστιάστηκε ... -
Εφαρμογή καταγραφής υπηρεσιών επιχείρησης λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία έχει ως θέμα την δημιουργία μίας εφαρμογής σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης. Σκοπός είναι μερικές εργασίες του καταστήματος να γίνονται μέσω αυτής της εφαρμογής και όχι χειροκίνητα,όπως στο παρελθόν.Αυτό θα ... -
Η ανάπτυξη ιδιολειτουργούμενου δικτύου πώλησης στον τομέα λιανικής εμπορίας πετρελαιοειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η βιομηχανία πετρελαίου περιλαμβάνει τις παγκόσμιες διαδικασίες εξερεύνησης, εξόρυξης, τη διύλιση, τη μεταφορά και εμπορία προϊόντων πετρελαίου. Ο μεγαλύτερος όγκος προϊόντων της βιομηχανίας αφορά σε πετρέλαιο και βενζίνη, ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδραση της στον Έλληνα καταναλωτή
(2014-07-17)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η λειτουργία των σύγχρονων αποθηκών και η χρήση συστημάτων διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων σε αυτές – Εφαρμογή του ΑΤΛΑΝΤΙΣ σε εταιρεία λιανικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η διαδικασία της αποθήκευσης αποτελεί ζωτικό παράγοντα για μία επιχείρηση. Είναι η δραστηριότητα μέσω της οποίας ένα προϊόν θα φτάσει στον τελικό καταναλωτή, στον σωστό χρόνο και τόπο με το ελάχιστο δυνατό κόστος, και θα ... -
Η χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων για την ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης εταιρίας λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-20)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται τα ψηφιακά μέσα που αξιοποιούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να ενισχύσουν θετικά την εικόνα τους καθώς και να προσελκύσουν πελάτες. ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στην οικονομική κρίση : μια πειραματική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της τάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα, ανάλογα με τον τρόπο που αυτά εκτίθενται στα ράφια των super markets. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκε το πώς αντιλαμβάνονται ... -
Μάρκετινγκ εγγύτητας με τη χρήση της τεχνολογίας Beacon : έρευνα δυνατοτήτων και προοπτικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα πρόγραμμα σπουδών με κύριες κατευθύνσεις ... -
Μελέτη εταιρείας Georgia Smirli ΑΕ όσον αφορά την οργάνωση και διοίκηση της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρακάτω διπλωματική εργασία θα παρουσιάσει την οργάνωση και διοίκηση της εταιρείας Georgia Smirli AE η οποία αποτελεί μια ελαφριά βιομηχανική μονάδα συλλογής και μεταποίησης φρούτων και λαχανικών με δραστηριότητα τόσο ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για τη λειτουργία καταστήματος κοσμημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ... -
Οι διαστάσεις των aesthetics και atmospherics σε ηλεκτρονικό λιανεμπορικό κατάστημα - η οπτική του χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη της αισθητικής της online παρουσίας ενός καταστήματος λιανικής, σε καθοριστικό παράγοντα επηρεασμού και διαμόρφωσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Ήδη, έχουν ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση & αξιολόγηση εταιρείας παραγωγής προϊόντος λιανικής ιδιωτικής ετικέτας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05)Η παρούσα μελέτη αποβλέπει στο έλεγχο της σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρίας παραγωγής καλλυντικών η οποία θα παράγει και θα συσκευάζει ένα νέο προϊόν για συμφέροντα μεγάλης ελληνικής εταιρείας λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Η ...