Browsing by Subject / Keyword "Λιανικό εμπόριο"
Now showing items 6-25 of 29
-
Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού στον κλάδο του λιανικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσης κέντρου logistics μεγάλης επιχείρησης
(2008-02-06)Ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος χαρακτηρίζεται από ραγδαίες αλλαγές και τε-χνολογικές εξελίξεις. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν πως το αν-θρώπινο δυναμικό τους είναι ένας από τους πολυτιμότερους πόρους ... -
Ελληνικό λιανικό εμπόριο: ο κλάδος των supermarkets: μελέτη περίπτωσης ΑΒ Βασιλόπουλος Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει εκπονηθεί από την τελειόφοιτη σπουδάστρια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς Νέζου Χριστίνα και έχει ... -
Εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής των πελατών στο λιανεμπόριο
(2003-12-01)Η έρευνα στόχο είχε την διερεύνηση των εναλλακτικών τρόπων πληρωμής που δέχονται οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις στα σημεία πώλησης και την αξιολόγησή τους από μέρους των στελεχών των επιχειρήσεων. Επιπλέον, η έρευνα εστιάστηκε ... -
Εφαρμογή καταγραφής υπηρεσιών επιχείρησης λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία έχει ως θέμα την δημιουργία μίας εφαρμογής σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης. Σκοπός είναι μερικές εργασίες του καταστήματος να γίνονται μέσω αυτής της εφαρμογής και όχι χειροκίνητα,όπως στο παρελθόν.Αυτό θα ... -
Η ανάπτυξη ιδιολειτουργούμενου δικτύου πώλησης στον τομέα λιανικής εμπορίας πετρελαιοειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η βιομηχανία πετρελαίου περιλαμβάνει τις παγκόσμιες διαδικασίες εξερεύνησης, εξόρυξης, τη διύλιση, τη μεταφορά και εμπορία προϊόντων πετρελαίου. Ο μεγαλύτερος όγκος προϊόντων της βιομηχανίας αφορά σε πετρέλαιο και βενζίνη, ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδραση της στον Έλληνα καταναλωτή
(2014-07-17)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η λειτουργία των σύγχρονων αποθηκών και η χρήση συστημάτων διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων σε αυτές – Εφαρμογή του ΑΤΛΑΝΤΙΣ σε εταιρεία λιανικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η διαδικασία της αποθήκευσης αποτελεί ζωτικό παράγοντα για μία επιχείρηση. Είναι η δραστηριότητα μέσω της οποίας ένα προϊόν θα φτάσει στον τελικό καταναλωτή, στον σωστό χρόνο και τόπο με το ελάχιστο δυνατό κόστος, και θα ... -
Η χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων για την ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης εταιρίας λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-20)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται τα ψηφιακά μέσα που αξιοποιούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να ενισχύσουν θετικά την εικόνα τους καθώς και να προσελκύσουν πελάτες. ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στην οικονομική κρίση : μια πειραματική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της τάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα, ανάλογα με τον τρόπο που αυτά εκτίθενται στα ράφια των super markets. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκε το πώς αντιλαμβάνονται ... -
Μάρκετινγκ εγγύτητας με τη χρήση της τεχνολογίας Beacon : έρευνα δυνατοτήτων και προοπτικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα πρόγραμμα σπουδών με κύριες κατευθύνσεις ... -
Μελέτη εταιρείας Georgia Smirli ΑΕ όσον αφορά την οργάνωση και διοίκηση της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρακάτω διπλωματική εργασία θα παρουσιάσει την οργάνωση και διοίκηση της εταιρείας Georgia Smirli AE η οποία αποτελεί μια ελαφριά βιομηχανική μονάδα συλλογής και μεταποίησης φρούτων και λαχανικών με δραστηριότητα τόσο ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για τη λειτουργία καταστήματος κοσμημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ... -
Οι διαστάσεις των aesthetics και atmospherics σε ηλεκτρονικό λιανεμπορικό κατάστημα - η οπτική του χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη της αισθητικής της online παρουσίας ενός καταστήματος λιανικής, σε καθοριστικό παράγοντα επηρεασμού και διαμόρφωσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Ήδη, έχουν ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση & αξιολόγηση εταιρείας παραγωγής προϊόντος λιανικής ιδιωτικής ετικέτας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05)Η παρούσα μελέτη αποβλέπει στο έλεγχο της σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρίας παραγωγής καλλυντικών η οποία θα παράγει και θα συσκευάζει ένα νέο προϊόν για συμφέροντα μεγάλης ελληνικής εταιρείας λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Η ... -
Οικονομοτεχνική αξιολόγηση εφαρμογής καλών πρακτικών στο λιανικό εμπόριο με άξονα την ολική ποιότητα: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το λιανικό εμπόριο είναι ένας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός κλάδος. Οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε μία συνεχή αναζήτηση καλών πρακτικών με στόχο την συνεχή βελτίωση της απόδοσής τους. Οι οργανισμοί μελετούν κάθε δυνατή πτυχή που ... -
Πρακτικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων στον κλάδο του λιανικού εμπορίου
(2013-06-21)Τις τελευταίες δεκαετίες, οι επιχειρήσεις, σε παγκόσμιο επίπεδο, βρίσκονται αντιμέτωπες με μία σειρά πολύ σύνθετων ζητημάτων. Η παγκοσμιοποίηση, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, η οικονομική αστάθεια και οι τρέχουσες ... -
Σύγχρονες εξελίξεις στις σχέσεις λιανεμπόρων - προμηθευτών: αιτίες αύξησης της δύναμης των λιανεμπόρων, διερεύνηση της αύξησης ή μη των κερδών των λιανεμπόρων έναντι των προμηθευτών και ανάλυση των νέων δυναμικών των σχέσεων λιανεμπόρων-προμηθευτών στον ελληνικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999)Η εργασία μελετά τις σχέσεις των λιανέμπορων και προμηθευτών όπως έχουν εξελιχθεί στο σύγχρονο οικονομικό κόσμο με βάση έρευνες, μελέτες και άρθρα από την ελληνική και ξένη βιβλιογραφία καθώς και μιας πρωτογενούς έρευνας. ... -
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ
(2004-12-01)Το σχεσιακό µάρκετινγκ ασχολείται κυρίως µε διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των πελατών µιας επιχείρησης. Η σύγχρονη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων έχει ως αντικειµενικό σκοπό την αναγνώριση των πιο δυνητικά ... -
Τεχνικές πωλήσεων & αποδοτικότητας επιχειρήσεων στην λιανική - μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να δώσει στον αναγνώστη της τα απαραίτητα εργαλεία και να μελετήσει ποιες είναι οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για την προώθηση των πωλήσεων. Αυτό επιτυγχάνεται ...