Οι διαστάσεις των aesthetics και atmospherics σε ηλεκτρονικό λιανεμπορικό κατάστημα - η οπτική του χρήστη
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Λιανικό εμπόριο ; Ιστοσελίδες (Web sites) ; Web site development ; Aesthetics ; AtmosphericsΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη της αισθητικής της online παρουσίας ενός καταστήματος λιανικής, σε καθοριστικό παράγοντα επηρεασμού και διαμόρφωσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή.
Ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί πολλές έρευνες τα αποτελέσματα των οποίων έρχονται να επιβεβαιώσουν τον θετικό συσχετισμό μεταξύ των web aesthetics και atmospherics και της στάσης του καταναλωτή. Επιπλέον, είναι γεγονός, ότι όσο η τεχνολογία εξελίσσεται, τόσο πιο επιτακτική είναι η ανάγκη να υπάρξουν νέα εικονικά ερεθίσματα στις ιστοσελίδες, που θα καταστήσουν πιο εύκολη και πιο ευχάριστη την περιήγηση του επισκέπτη – καταναλωτή.
Στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται μια εισαγωγή στο περιβάλλον των καταστημάτων λιανικής πώλησης και στη σημασία που έχει η “εικόνα” και η ατμόσφαιρα εντός του καταστήματος για τον καταναλωτή. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζονται η βιβλιογραφία και οι έρευνες, ενώ παρουσιάζονται και κάποια σημαντικά πλαίσια που έχουν μελετήσει την συμπεριφορά του καταναλωτή και την αλληλεπίδρασή του με τα χαρακτηριστικά της online ατμόσφαιρας. Στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε αλλά και τα αποτελέσματα αυτής. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο διατυπώνονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την μελέτη των αποτελεσμάτων.