Οικονομοτεχνική ανάλυση & αξιολόγηση εταιρείας παραγωγής προϊόντος λιανικής ιδιωτικής ετικέτας
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/11992/Remediakis_1629.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Οικονομοτεχνικές μελέτες ; Λιανικό εμπόριο ; Λιανική πώληση ; Ιδιωτική ετικέταΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη αποβλέπει στο έλεγχο της σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρίας παραγωγής καλλυντικών η οποία θα παράγει και θα συσκευάζει ένα νέο προϊόν για συμφέροντα μεγάλης ελληνικής εταιρείας λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Η εταιρεία στη συνέχεια θα διαθέτει το προϊόν στους πελάτες των καταστημάτων της με ιδιωτική ετικέτα.