Η επιδραση των ψηφιακών συστημάτων και του CRM στην επιλογή τουριστικού προορισμού
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακά συστήματα ; CRM ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Τουριστικός κλάδος ; Τουριστικό μάρκετινγκΠερίληψη
Η τεχνολογία εξελίσσεται και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Η ανάπτυξη του
Διαδικτύου και η δημιουργία και εξέλιξη των πληροφοριακών και των ψηφιακών
συστημάτων βοηθούν τις επιχειρήσεις στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών
μέσω νέων καναλιών και ως εκ τούτου τους δίνεται η δυνατότητα να αναπτυχθούν
ακόμα περισσότερο. Τη θέση του παραδοσιακού μάρκετινγκ των επιχειρήσεων πλέον
έχει πάρει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Παρατηρείται, ότι οι επιχειρήσεις εστιάζουν πλέον
στο προφίλ των καταναλωτών ώστε να υπάρξει στοχευμένη προώθηση προϊόντων και
υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, οι τουριστικές επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας τα νέα
τεχνολογικά εργαλεία έχουν καλύτερη γνώση και κατανόηση των αναγκών των
τουριστών με αποτέλεσμα την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ συμβάλλει έμπρακτα προς την κατεύθυνση αυτή
χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά δεδομένα που συλλέγονται από την εκάστοτε επιχείρηση
και με την κατάλληλη επεξεργασία από κατάλληλα εκπαιδευμένα άτομα τίθενται οι
επιχειρηματικοί στόχοι. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία, μελετά την επίδραση των
ψηφιακών συστημάτων και του CRM στη συμπεριφορά των τουριστών ως προς την
επιλογή τουριστικών προορισμών. Μέσα από τον προσδιορισμό του προφίλ των
τουριστών σκοπός είναι η κατανόηση των αλλαγών στην τουριστική τους συμπεριφορά
μέσω της χρήσης της τεχνολογίας και συγκεκριμένα του Διαδικτύου και των ψηφιακών
συστημάτων. Επιπρόσθετα, μελετάται η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι τουρίστες στα
νέα ψηφιακά μέσα τόσο κατά τη χρήση τους όσο και για την εκάστοτε τουριστική τους
επιλογή.