Browsing by Subject / Keyword "Τουριστικό μάρκετινγκ"
Now showing items 1-17 of 17
-
Destination marketing – Μάνη : ένας αναδυόμενος τουριστικός προορισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Marketing plan για ξενοδοχείο στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας με σκοπό να ερευνηθεί το περιβάλλον στο οποίο καλείται να ανταγωνιστεί μια ξενοδοχειακή επιχείρηση σήμερα. Στις επόμενες σελίδες ... -
Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προορισμών: η περίπτωση των Λιχάδων - Λιχαδονήσια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η εργασία αυτή, η οποία φέρει τον τίτλο «Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προορισμών: η περίπτωση των Λιχάδων - Λιχαδονήσια», διεκπεραιώθηκε στο πλαίσιο του Γ' εξαμήνου της φοίτησης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος ... -
Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στον τουρισμό και στις τουριστικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τη σημασία των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στον τουριστικό τομέα. Αφορά τις πιο εξελιγμένες τάσεις του σήμερα και πως αυτές μπορούν να αξιοποιηθούν από τις ... -
Εγγύς τουρισμός και ψυχολογική απόσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί η έννοια του εγγύς τουρισμού και της ψυχολογικής απόστασης, καθώς και πως αυτά τα δυο φαινόμενα επηρεάστηκαν από την πανδημία του COVID-19 που έπληξε όλο τον κόσμο. ... -
Η επιδραση των ψηφιακών συστημάτων και του CRM στην επιλογή τουριστικού προορισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Η τεχνολογία εξελίσσεται και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Η ανάπτυξη του Διαδικτύου και η δημιουργία και εξέλιξη των πληροφοριακών και των ψηφιακών συστημάτων βοηθούν τις επιχειρήσεις στην προώθηση προϊόντων και ... -
Η Λευκάδα ως τουριστικός προορισμός
(2014-02-10)Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να μελετήσει την περιοχή της Λευκάδας ως τουριστικό προορισμό. Περιλαμβάνονται η περιγραφή του νησιού με σκοπό την παρουσίαση των δυνατοτήτων που έχει για τουριστική δραστηριοποίηση, η ... -
Η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα στη προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Ο τουρισμός είναι μια από τις κυριότερες βιομηχανίες στο κόσμο η οποία μπορεί να προσφέρει πολλές θέσεις εργασίας στον πληθυσμό. Οι άνθρωποι λοιπόν που θα ασχοληθούν με αυτό το επάγγελμα θα πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλοι, ... -
Η συνεισφορά του τουρισμού στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021) -
Μάρκετινγκ προορισμού : η περίπτωση των Ζαγοροχωρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρακάτω διπλωματική εργασία έγινε η μελέτη του τουριστικού προορισμού Ζαγοροχώρια. Στην μικρή αυτή περιοχή βορειοδυτικά της Ελλάδας βρίσκονται 46 πανέμορφα χωριουδάκια με μια ιδιαίτερη παραδοσιακή αρχιτεκτονική από ... -
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση παραθεριστικής ξενοδοχειακής μονάδας στην Εύβοια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Μικρομεσαία επιχείρηση (ΜΜΕ) και τράπεζες : online έρευνα ικανοποίησης του επαγγελματία πελάτη από την τράπεζα Χ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της σχέσης ΜΜΕ και Τραπεζών καθώς επίσης και της ικανοποίησης που λαμβάνουν από τη σχέση αυτή. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στην Μικρομεσαία Επιχείρηση ( ΜΜΕ ) που ... -
Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών στο νησί της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών στη Νάξο μέσα από το εξής ερευνητικό πλαίσιο: τουριστικό μάρκετινγκ - μάρκετινγκ υπηρεσιών - ποιότητα υπηρεσιών. -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το ... -
Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. ... -
Χτίζοντας την ιδιαιτερότητα ενός ανεξερεύνητου τουριστικού προορισμού : η περίπτωση της Σαλαμίνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την καταγραφή των τουριστικών κινήτρων και της τουριστικής τυπολογίας των επισκεπτών της Σαλαμίνας. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της πρωτογενούς έρευνας γίνεται η μελέτη και η καταγραφή των ...