Μικρομεσαία επιχείρηση (ΜΜΕ) και τράπεζες : online έρευνα ικανοποίησης του επαγγελματία πελάτη από την τράπεζα Χ
Master Thesis
Συγγραφέας
Χρυσανθακόπουλος, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2013Επιβλέπων
Τσόγκας, Μάρκος - ΜάριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ; Τραπεζικός χώρος ; Τουριστικό μάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Πελατειακές σχέσειςΠερίληψη
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της σχέσης ΜΜΕ και Τραπεζών καθώς επίσης και της ικανοποίησης που λαμβάνουν από τη σχέση αυτή. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στην Μικρομεσαία Επιχείρηση ( ΜΜΕ ) που αποτελεί το 90% της εγχώριας οικονομίας. Κάνει εκτεταμένη αναφορά στην υπάρχουσα βιβλιογραφία καταδεικνύοντας τη σημαντικότητα της σχέσης ΜΜΕ, μάρκετινγκ και Τραπεζών. Στη συνέχεια αναλύει στοιχεία ερωτηματολογίου που χορηγήθηκε στους επιχειρηματίες πελάτες διαδικτυακά ( online ) τα οποία σε μια αδρή επισκόπηση αξιολογούνται θετικά αναφορικά με την ποιότητα της εξεταζόμενης σχέσης και γίνεται περαιτέρω ανάλυση των επιμέρους συνιστωσών. Παρατίθενται προβληματισμοί σχετικά με την ποιότητα των ευρημάτων καθώς και την ανάγκη περαιτέρω διερεύνησης της, με δεδομένη την ανάγκη για ποιοτικότερη βελτίωση της εξεταζόμενης σχέσης.