Browsing by Subject / Keyword "Πελατειακές σχέσεις"
Now showing items 1-5 of 5
-
Λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και μικρομεσαίες επιχειρήσεις και το σύστημα Simple CRM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η πτυχιακή αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των σπουδών του Μεταπτυχιακού προγράμματος «Προηγμένα Συστήματα Υπολογιστών» του Πανεπιστημίου Πειραιά και πραγματεύεται τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του Simple CRM, ... -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μελέτη των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ ship-owner και shipbroker στο κύκλωμα της ναύλωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η µελέτη του σχεσιακού µάρκετινγκ στην διεπιχειρησιακές σχέσεις (B2B) της ναυτιλιακής βιοµηχανίας. Ο χώρος του ναυτιλιακού µάρκετινγκ βρίσκεται ακόµα σε νηπιακό στάδιο και για ... -
Μικρομεσαία επιχείρηση (ΜΜΕ) και τράπεζες : online έρευνα ικανοποίησης του επαγγελματία πελάτη από την τράπεζα Χ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της σχέσης ΜΜΕ και Τραπεζών καθώς επίσης και της ικανοποίησης που λαμβάνουν από τη σχέση αυτή. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στην Μικρομεσαία Επιχείρηση ( ΜΜΕ ) που ... -
Ο ρόλος της εμπειρίας του πελάτη στην ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης ΑΤΤΙΚΑ Πολυκαταστήματα Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η διεθνής ύφεση, το διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η εμπορευματοποίηση και ο κορεσμός, οδήγησαν τις επιχειρήσεις στην υιοθέτηση νέων μεθόδων προσέλκυσης και εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, δεδομένης ...