Λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και μικρομεσαίες επιχειρήσεις και το σύστημα Simple CRM

Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων ; Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ; Λογισμικό εφαρμογών -- ΑνάπτυξηΛέξεις κλειδιά
Πελατειακές σχέσειςΠερίληψη
Η πτυχιακή αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των σπουδών του Μεταπτυχιακού προγράμματος «Προηγμένα Συστήματα Υπολογιστών» του Πανεπιστημίου Πειραιά και πραγματεύεται τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του Simple CRM, ενός web based συστήματος CRM για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Θα επισημανθεί και θα αναπτυχθεί η θεωρία που περικλείει τα συστήματα CRM και τα eCRM, αναλύοντας βασικούς όρους όπως πελατειακές σχέσεις, ικανοποίηση πελατών, διατήρηση και αύξηση πελατολογίου.
Στην εργασία θα αναφερθούν αναλυτικά οι λειτουργίες ενός CRM συστήματος, καθώς και η χρησιμότητά του σε μία επιχείρηση, ακόμα και λίγων ατόμων. Θα αναλυθούν τα πλεονεκτήματα χρήσης, αλλά και τα λάθη που μπορούν να οδηγήσουν σε αποτυχία ενσωμάτωσης. Επίσης, θα γίνει βασική αναφορά στην αρχιτεκτονική κατασκευής και στις χρησιμοποιούμενες τεχνολογίες που πρέπει να έχει ένα web based CRM σύστημα.
Για την καλύτερη κατανόηση των παραπάνω παρατίθενται market analysis των πιο διαδεδομένων web based CRM συστημάτων. Εν κατακλείδι, θα γίνει η ανάλυση του Simple CRM που υλοποιήθηκε για τις ανάγκες αυτής της εργασίας.