Εγγύς τουρισμός και ψυχολογική απόσταση
Master Thesis
Συγγραφέας
Θεοδωρίδη, Ροδάνθη - Μαρία
Ημερομηνία
2021Επιβλέπων
Τσόγκας, Μάρκος - ΜάριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εγγύς τουρισμός ; Ψυχολογική απόσταση ; Τουριστικό μάρκετινγκ ; Τουριστική ανάπτυξη ; e-WOM ; COVID-19Περίληψη
Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί η έννοια του εγγύς τουρισμού και της ψυχολογικής απόστασης, καθώς και πως αυτά τα δυο φαινόμενα επηρεάστηκαν από την πανδημία του COVID-19 που έπληξε όλο τον κόσμο. Για να είναι αυτό εφικτό συγκεντρώθηκαν και μελετήθηκαν άρθρα και βιβλιογραφικές αναφορές, ενώ δημιουργήθηκε και ένα ερευνητικό ερωτηματολόγιο το οποίο μοιράστηκε σε ανθρώπους που πήγαν πέρσι το καλοκαίρι διακοπές.
Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο εγγύς τουρισμός και τα οφέλη του, η ελκυστικότητα η μη των κοντινών προορισμών, ποια είναι η επιρροή των social media και φυσικά πως επηρέασε η πανδημία του COVID-19 τον εγγύ τουρισμό.
Στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια εννοιολογική προσέγγιση της ψυχολογικής απόστασης στον τουρισμό και γίνεται μια αναφορά στη σχέση της με το τουριστικό μάρκετινγκ και το e-WOM. Επιπλέον, μελετάται ο τουρισμός της κληρονομιάς και η σύνδεσή του με τη ψυχολογική απόσταση.
Τέλος, το ερευνητικό πλαίσιο περιλαμβάνει τα αποτελέσματα της έρευνας και τη στατιστική ανάλυση που πραγματοποιήθηκε μέσω του προγράμματος Spss.