Marketing plan για ξενοδοχείο στην Κρήτη
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τουριστικό μάρκετινγκ ; Ξενοδοχειακές επιχειρήσειςΛέξεις κλειδιά
Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- ΚρήτηΠερίληψη
Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης της ελληνικής τουριστικής
βιομηχανίας με σκοπό να ερευνηθεί το περιβάλλον στο οποίο καλείται να ανταγωνιστεί
μια ξενοδοχειακή επιχείρηση σήμερα.
Στις επόμενες σελίδες προσεγγίζεται αρχικά η έννοια της αγοράς ως πεδίο εφαρμογής
δραστηριοτήτων των οργανισμών και στη συνέχεια αναλύονται διεξοδικά οι
παράγοντες που την επηρεάζουν στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας του
τουριστικού κλάδου. Πώς δηλαδή η εποχικότητα, η παρούσα διαχείριση των
συντελεστών παραγωγής, η αβεβαιότητα του εξωτερικού περιβάλλοντος, οι
στρεβλώσεις της αγοράς, τα εμπόδια εισόδου στον κλάδο και οι εξωτερικότητες
επηρεάζουν την ποιότητα του προσφερόμενου προϊόντος των ξενοδοχειακών
επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση τα χρηματοοικονομικά τους αποτελέσματα.
Με αφορμή τα παραπάνω ευρήματα και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνθήκες
ανταγωνισμού που προκύπτουν, εξερευνούνται νέοι τρόποι διαχείρισης των
παραγωγικών συντελεστών που θα μετατρέπουν τις εξωτερικές στρεβλώσεις σε
δυνάμεις της επιχείρησης, και βάσει αυτών επιχειρείται η διαμόρφωση μιας νέας
πρότασης που ευελπιστεί να συμβάλει στην επιτυχή υλοποίηση του marketing plan
ξενοδοχειακής μονάδας στην Κρήτη που αποτέλεσε και την περίπτωση ανάλυσης της
διατριβής.