Browsing by Advisor "Μάλλιαρης, Πέτρος"
Now showing items 1-20 of 23
-
Event marketing
(2012-10-31)Στο χώρο των επιχειρήσεων, είτε πρόκειται για μία μεγάλη πολυεθνική, μία μεσαίου μεγέθους εταιρία ή μία οικογενειακή επιχείρηση, διοργανώνονται πολλών ειδών εκδηλώσεις, ως μέρος του μίγματος μάρκετινγκ, που έχουν διαφορετικό ... -
Marketing plan για ξενοδοχείο στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας με σκοπό να ερευνηθεί το περιβάλλον στο οποίο καλείται να ανταγωνιστεί μια ξενοδοχειακή επιχείρηση σήμερα. Στις επόμενες σελίδες ... -
Ανάλυση μάρκετινγκ στην νέα τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-03)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την είσοδο μιας νέας, άγνωστης σε πολλούς και με λίγες εφαρμογές στην Ελλάδα, τεχνολογίας. Η τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισης, RFID (Radio Frequency Identification), η αγορά αυτής, καθώς ... -
Έρευνα γνώμης για την ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων που έχουν παιδιά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σχετικά με την ιδιωτική εκπαίδευση στη Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, εξετάστηκε η άποψή τους για μια σειρά ... -
Η διαχρονική εξέλιξη των στεγαστικών συνθηκών των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Το νομικό καθεστώς της κατοικίας διακρίνεται σε δύο κατηγορίες: A. Την ιδιοκατοίκηση και Β . Την κατοίκηση επ’ ενοικίω. Στην πρώτη περίπτωση, ο ιδιοκτήτης ταυτίζεται με το χρήστη, ενώ στη δεύτερη, ιδιοκτήτης και χρήστης ... -
Ηλεκτρονικό βιβλίο: μελέτη περίπτωσης
(2014-03-18)Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι, στην ραγδαία αναπτυσσόμενη επιστημονικά και τεχνολογικά κοινωνία και οικονομία του εικοστού πρώτου αιώνα, το παρόν και το μέλλον των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών εκτυλίσσεται όχι ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο - ηλεκτρονικές προμήθειες επιχειρήσεων
(2015-01-19)Αρχικά, η εργασία αυτή καλύπτει τον όρο Ηλεκτρονικό Εμπόριο σε όλες του τις διαστάσεις δίνοντας έμφαση κυρίως στις B2B συναλλαγές, δηλαδή δοσοληψίες μεταξύ επιχειρήσεων με άλλες επιχειρήσεις, αναφέροντας παράλληλα και άλλες ... -
Κινητή τηλεφωνία : μελέτη συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας Cosmote ειδικά, αλλά και των υπολοίπων δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική επικράτεια γενικότερα. Σκοπός της παρούσας ... -
Μελέτη ίδρυσης φορέα διαχείρισης του έργου "Ύδρευση Ρόδου από το φράγμα Γαδούρα"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύνταξη μίας μελέτης η οποία θα αφορά στην δημιουργία ενός ΝΠΔΔ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που θα είναι ιδιοκτήτης και φορέας διαχείρισης του συνόλου των εγκαταστάσεων του ... -
Μελέτη περίπτωσης βιομηχανικών αγοραστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εύρεση στον κλάδο της χαρτοποιίας των ανθρώπων οι οποίοι έχουν τον καθοριστικό ρόλο όσον αφορά την αξιολόγηση αλλά και επιλογή προμηθευτών. Δηλαδή ο εντοπισμός των ατόμων εντός της ... -
Μελέτη περίπτωσης: "Η αγορά της τσίκλας στην Ελλάδα"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-20)Αν και πρόκειται για ένα τόσο μικρό κομμάτι τροφίμου, η τσίκλα έχει μία ιδιαίτερη θέση στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Με μία μακραίωνη ιστορία να την ακολουθεί, δεν είναι καθόλου περίεργο το γεγονός ότι έχει φτάσει ... -
Μελέτη προφίλ και τραπεζικής συμπεριφοράς νέων, εργαζομένων ατόμων μέσα στη δίνη της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η καταναλωτική συμπεριφορά των κατοίκων της ημεδαπής άλλαξε άρδην, κυρίως λόγω της τεράστιας δημοσιονομικής κρίσης που υπέστη η χώρα μας. Η προσπάθεια των ελληνικών τραπεζών να βοηθήσουν στην εξομάλυνση αυτής της κατάστασης ... -
Μελέτη στρατηγικής διεθνούς επέκτασης επιχειρήσεων στο λιανεμπόριο - H περίπτωση της Wall-Mart
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον όπου παρατηρείται μεταξύ άλλων: α) έντονος ανταγωνισμός, β) κορεσμός γ) αλληλεξάρτηση των αγορών και τέλος δ) διαρκείς μεταβολές στο εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων η δραστηριοποίηση ... -
Μελέτη συμπεριφοράς του τραπεζικού πελάτη: η περίπτωση του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου Άμφισσας
(2013-03-14)Ο Τραπεζικός κλάδος αποτελεί ένα από τα ποιο δυναμικά και ταχύτατα αναπτυσσόμενα κομμάτια της Ελληνικής οικονομίας. Η διεθνοποίηση του τραπεζικού συστήματος, καθώς και οι κοινοτικές και διεθνείς εξελίξεις οδηγούν σε μεγάλες ... -
Μελέτη ταξιδιωτικής συμπεριφοράς Ελλήνων νέων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η σημαντική συμβολή του τουρισμού στη αναπτυξιακή πορεία των κρατών και η αναγνώρισή του ως προσδιοριστικό παράγοντα της ανάπτυξης και ευημερίας τους τον καθιστούν κυρίαρχη δραστηριότητα σε μία οικονομία. Η παρούσα εργασία ... -
Οι απόψεις των νέων για τις κάρτες συναλλαγών και την εξυπηρέτηση των τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-11)Οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είναι η περιορισμένη έρευνα, ειδικά στη χώρα μας, όσον αφορά τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, καθώς έχουν διατυπωθεί απόψεις μόνο ως μέρος της καταναλωτικής ... -
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001) -
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή Τράπεζας για Καταθέσεις Ταμιευτηρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1995) -
Προσέγγιση καταναλωτών σε θέματα υγιεινής διατροφής - Κατανόηση ετικετών τροφίμων - Τμηματοποίηση της αγοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-05)Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να καλύψει το κενό που υπάρχει τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική βιβλιογραφία σε θέματα που αφορούν την υγιεινή διατροφή και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση μ’ αυτή, διερευνώντας ... -
Ρώσικη τουριστική αγορά & Ελλάδα : μελέτες & προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)και το τουριστικό της προϊόν και τους Ρώσους επισκέπτες που καταφθάνουν κάθε χρόνο σε αυτή. Η Ρωσία αποτελεί πλέον μια πολύ δυναμική και διαρκώς ανερχόμενη παγκόσμια οικονομική δύναμη, που η Ελλάδα καλείται να εκμεταλλευτεί ...