Οι απόψεις των νέων για τις κάρτες συναλλαγών και την εξυπηρέτηση των τραπεζών
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Εξυπηρέτηση πελατών ; Στατιστική ανάλυση ; Στατιστική -- Επεξεργασία δεδομένων ; Banks and banking -- Customer services ; Statistical analysis ; Statistics -- Data processingΠερίληψη
Οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είναι η περιορισμένη έρευνα, ειδικά στη χώρα μας, όσον αφορά τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, καθώς έχουν διατυπωθεί απόψεις μόνο ως μέρος της καταναλωτικής πίστης και όχι ως μεμονωμένο αντικείμενο έρευνας. Παράλληλα, τίθεται η ανάγκη να «φανερωθούν» στο ευρύ κοινό και να αναλυθούν ποσοτικά χαρακτηριστικά τραπεζικών ιδρυμάτων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, καθώς οι σχετικές αναφορές είναι ελάχιστες λόγω της «μυστικοπάθειας» που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο κλάδο, λόγω της έντονης ανταγωνιστικότητας που τον χαρακτηρίζει. Η συγκεκριμένη εργασία έχει βασικό σκοπό τη διερεύνηση των στάσεων και απόψεων νεαρών, σχετικά, ατόμων σε σχέση με τη χρήση ή μη «πλαστικού χρήματος» και με το βαθμό ικανοποίησης από τη γενικότερη εξυπηρέτηση των τραπεζών απέναντί τους. Κύρια αντικείμενα της ερευνητικής εργασίας αποτελούν: η καταγραφή και ανάλυση των απόψεων και αντιλήψεων των νέων ανθρώπων, με την ιδιότητα των πελατών των τραπεζών, που συμμετείχαν στην έρευνα, η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τις παραπάνω απόψεις, η διατύπωση του βαθμού χρήσης - υιοθέτησης των καρτών συναλλαγών από τους συγκεκριμένους ερωτώμενους, ο διαχωρισμός των αποτελεσμάτων σύμφωνα με το φύλο, η κατάδειξη συγκεκριμένων στάσεων και συμπεριφορών που επηρεάζονται από τις διάφορες πτυχές της εξυπηρέτησης και που διαμορφώνουν το προφίλ του τραπεζικού πελάτη - χρήστη κάρτας, ο προσδιορισμός των παραγόντων που συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελάτη και στην απόφαση του να προβεί σε χρήση κάρτας συναλλαγών, την οποία θα επιλέξει ως αποτέλεσμα της διαδικασία της εξυπηρέτησης, η αλληλοσυσχέτιση - αντιπαραβολή των παραμέτρων μεταξύ τους και η εξαγωγή συμπερασμάτων και η διατύπωση προτάσεων και στρατηγικών προς τις τράπεζες, οι οποίες θα προκύψουν από τα ευρήματα, σε σχέση με το κοινό των νέων ανθρώπων και πως μπορούν να επενδύσουν και να «εκμεταλλευτούν» το συγκεκριμένο πελατολόγιο.