Ηλεκτρονικό βιβλίο: μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Βιβλία -- Βιομηχανία και εμπόριο ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι, στην ραγδαία αναπτυσσόμενη επιστημονικά και τεχνολογικά κοινωνία και οικονομία του εικοστού πρώτου αιώνα, το παρόν και το μέλλον των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών εκτυλίσσεται όχι πια στην αγορά όπως την γνωρίζαμε μέχρι χθες, αλλά στο διαδίκτυο, μέσω διαδικτυακών ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών συναλλαγών. Συνεπώς, η ανάγκη στροφής σε νέα ηλεκτρονικά κανάλια διάθεσης και διανομής προϊόντων και υπηρεσιών αποκτά αναγκαίο και επιτακτικό χαρακτήρα για τις σημερινές και αυριανές επιχειρήσεις που επιθυμούν να δουν την πορεία τους να βαίνει ανοδική και να κερδίζει διαρκώς μερίδιο αγοράς. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να καταστρώσει ένα σχέδιο μάρκετινγκ για ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, το οποίο θα αναδειχθεί σε πρότυπο σχέδιο δράσης στο οποίο θα μπορεί να ανατρέχει κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, που δραστηριοποιείται στην έκδοση και πώληση βιβλίων κάθε μορφής, αλλά και μεμονωμένοι συγγραφείς, επαγγελματίες ή ερασιτέχνες, οι οποίοι θα μπορούν να το αξιοποιήσουν ως οδηγό δράσης και εγχειρίδιο εκμάθησης για το πέρασμά τους από την φυσική, στην ηλεκτρονική αγορά. Τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η παρούσα διπλωματική εργασία, τα οποία θα παρουσιαστούν αναλυτικά στο τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι ότι καθίσταται πλέον εφικτό για επιχειρήσεις και κυρίως για φυσικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στο χώρο των εκδόσεων να μεταβούν από την τοπική - εθνική αγορά στην παγκόσμια, εύκολα και με μικρό κόστος, αξιοποιώντας όλα τα οφέλη που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Όπως θα παρουσιαστεί και αναλυτικά στη συνέχεια, το όλο εγχείρημα της συγγραφής και διάθεσης ενός ηλεκτρονικού βιβλίου δύναται να ολοκληρωθεί με πολύ χαμηλό κόστος, με τη χρήση των εργαλείων που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Παρακάμπτοντας ή ελαχιστοποιώντας τα επιμέρους στοιχεία του κόστους τους όπως εκτύπωσης, προώθησης, αποθήκευσης, διανομής και διάθεσης και επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα διείσδυση στην παγκόσμια αγορά, στοχευμένα μέσω της τμηματοποίησης της ευρύτερης αγοράς των καταναλωτών, γίνεται δυνατή η διάθεση ενός προϊόντος με χαμηλή τιμή, σε μία τεράστια αγορά. Η διάθεση του προϊόντος στην παγκόσμια αγορά, εφόσον ακολουθηθεί μία σωστά σχεδιασμένη σειρά ενεργειών που αφορούν στην προώθησή του, που θα κάνει το προϊόν γνωστό σε μία πολύ καλά στοχευμένη αγορά, η οποία ωστόσο θα αποτελείται από εκατομμύρια μέλη είναι η δύναμη που μας προσφέρει το διαδίκτυο και η δραστηριοποίηση μέσω αυτού. Ο συνδυασμός των παραπάνω παραγόντων οδηγεί σε βέβαιη επιτυχία και επίτευξη των στόχων πωλήσεων και κερδών.