Ανάλυση μάρκετινγκ στην νέα τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισης
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Radio frequency identification systems ; Inventory control -- Automation ; Privacy, Right ofΠερίληψη
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την είσοδο μιας νέας, άγνωστης σε πολλούς και με λίγες εφαρμογές στην Ελλάδα, τεχνολογίας. Η τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισης, RFID (Radio Frequency Identification), η αγορά αυτής, καθώς και η ανάλυσή της με όρους μάρκετινγκ, αποτελούν το αντικείμενο της εργασίας. Στα κεφάλαια αυτής, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί και αναλυθεί μια τεχνολογία και οι υπηρεσίες, που συνεπάγονται μέσα από την χρήση της, σαν να είναι αυτή ένα προϊόν. Σε πρώτη φάση λοιπόν, πραγματοποιείται μια ανάλυση της τεχνολογίας αυτής. Στην συνέχεια παρουσιάζονται οι εξελίξεις αυτής της σύγχρονης τεχνολογίας μέσα από μια νεοσύστατη εταιρεία. Η εργασία, λοιπόν, ξεκινώντας με μια παρουσίαση της τεχνολογίας, συνεχίζει δίνοντας μια επισκόπηση στην αγορά της τεχνολογίας σε Ελλάδα και το εξωτερικό μαζί με μελέτες περίπτωσης (case studies) εφαρμογών. Ο κλάδος ο οποίος ανταγωνίζεται μια εταιρεία παροχής λύσεων RFID είναι ευρύτερος, η ανάλυσή του, το περιβάλλον, οι ευκαιρίες και απειλές, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και οι κρίσιμοι παράγοντες, οι φραγμοί στο ιδιωτικό απόρρητο, κ.α. αναγνωρίζονται και παρουσιάζονται στην συνέχεια. Τέλος, πρόταση αυτής της εργασίας είναι η συνέχιση και η αποδοχή αυτή της τεχνολογίας μαζί με κάποιους περιορισμούς που αφορούν την ηθική και το ιδιωτικό απόρρητο, αλλά σε καμία περίπτωση η άρνηση εξέλιξης αυτής στην ζωή μας.