Show simple item record

dc.contributor.advisorΜάλλιαρης, Πέτρος
dc.contributor.authorΚορρέ, Ζωή Ι.
dc.date.accessioned2016-02-02T11:04:25Z
dc.date.available2016-02-02T11:04:25Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8317
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας με σκοπό να ερευνηθεί το περιβάλλον στο οποίο καλείται να ανταγωνιστεί μια ξενοδοχειακή επιχείρηση σήμερα. Στις επόμενες σελίδες προσεγγίζεται αρχικά η έννοια της αγοράς ως πεδίο εφαρμογής δραστηριοτήτων των οργανισμών και στη συνέχεια αναλύονται διεξοδικά οι παράγοντες που την επηρεάζουν στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας του τουριστικού κλάδου. Πώς δηλαδή η εποχικότητα, η παρούσα διαχείριση των συντελεστών παραγωγής, η αβεβαιότητα του εξωτερικού περιβάλλοντος, οι στρεβλώσεις της αγοράς, τα εμπόδια εισόδου στον κλάδο και οι εξωτερικότητες επηρεάζουν την ποιότητα του προσφερόμενου προϊόντος των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση τα χρηματοοικονομικά τους αποτελέσματα. Με αφορμή τα παραπάνω ευρήματα και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνθήκες ανταγωνισμού που προκύπτουν, εξερευνούνται νέοι τρόποι διαχείρισης των παραγωγικών συντελεστών που θα μετατρέπουν τις εξωτερικές στρεβλώσεις σε δυνάμεις της επιχείρησης, και βάσει αυτών επιχειρείται η διαμόρφωση μιας νέας πρότασης που ευελπιστεί να συμβάλει στην επιτυχή υλοποίηση του marketing plan ξενοδοχειακής μονάδας στην Κρήτη που αποτέλεσε και την περίπτωση ανάλυσης της διατριβής.el
dc.format.extent121el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subjectΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.titleMarketing plan για ξενοδοχείο στην Κρήτηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Κρήτηel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»