Ένα πρόγραμμα εκμάθησης για την διδασκαλία βασικών εννοιών ψηφιακών μέσων διαφήμισης προτείνοντας ομάδες συνεργασίας χρηστών
An e-learning system for teaching basic digital concepts with collaboration proposal support
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονική μάθηση ; Εκπαιδευτικό λογισμικό ; Αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών υπολογιστών ; Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτωνΠερίληψη
Τα τελευταία χρόνια η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) δίνει λύσεις σε πολλούς πολίτες και μαθητές, δεδομένου ότι παρέχει τη μάθηση, καταργώντας το χρόνο και τον τόπο της διδασκαλίας. Ένας προσωπικός ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι το μόνο εργαλείο που χρειάζεται και έτσι η μάθηση γίνεται ηλεκτρονική μάθηση χωρίς να χάνει την ποιότητά του. Όντας εντελώς ευέλικτο, τα προγράμματα e-learning προσφέρουν περαιτέρω κατάρτιση σε άτομα που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους ή δεν έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πανεπιστήμιο.
Το έργο αυτό έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης με επίκεντρο το ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing) καθώς, είναι απλό για τους φοιτητές και εύκολα προσβάσιμο. Οι λειτουργικές και μη-λειτουργικές απαιτήσεις που παρουσιάζονται, αλλά και το πρόγραμμα αποδεικνύουν το χρόνο εκτέλεσης. Πραγματοποιείται αρχιτεκτονική ανάλυση του προγράμματος με τη χρήση των διαγραμμάτων και παρουσιάζεται σύγκριση με άλλα παρόμοια πρόγραμμα που υπάρχουν ήδη στην αγορά. Τέλος, δίνεται το εγχειρίδιο χρήστη και στις δύο μορφές του (αναλυτικό και σύντομο) και αναφέρονται μελλοντικές επεκτάσεις του προγράμματος, το οποίο θα το καταστήσει πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τα υπόλοιπα παρόμοια προγράμματα της αγοράς.