Ο ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Παραδοσιακό μάρκετινγκ ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Ανάπτυξη επιχειρήσεωνΠερίληψη
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των
ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να
ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη επηρέασε
και τις επιχειρήσεις. Στη σημερινή εποχή, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί βασικό
πυλώνα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Στο παρελθόν, οι πωλήσεις των
προϊόντων ή των υπηρεσιών γίνονταν μόνο μέσω της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων
καθώς η προώθηση με κάποιο οπτικό μέσο φάνταζε σενάριο εξωπραγματικό. Η
ανάπτυξη της τεχνολογίας ώθησε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να
δραστηριοποιηθούν στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει το ρόλο και τη
συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Στο πρώτο μέρος
παρουσιάζεται η θεωρητική ανάλυση της μελέτης σύμφωνα με τις βιβλιογραφικές
πηγές. Στο δεύτερο μέρος γίνεται μια λεπτομερής παρουσίαση της επιχείρησης
Κυριάκος Παληός & ΣΙΑ ΑΕΒΕ, η οποία κάνει χρήση των ψηφιακών μέσων ώστε να
προωθήσει τα προϊόντα της. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η ποσοτική έρευνα που
πραγματοποιήθηκε σχετικά με τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η έρευνα αυτή,
βασίστηκε σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο στάλθηκε στους χρήστες μέσω
των ψηφιακών μέσων. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το ψηφιακό μάρκετινγκ
αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις , καθώς είναι ποικίλα τα
πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη χρήση του. Τέλος, είναι αναγκαίο οι
επιχειρήσεις να κατανοήσουν τη σημαντικότητα αυτών των εργαλείων και να τα
εφαρμόζουν.