Η συναισθηματική νοημοσύνη στο ψηφιακό μάρκετινγκ & εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Συναισθηματική νοημοσύνη ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Τεχνητή νοημοσύνηΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία, το αντικείμενο μελέτης αφορά την εφαρμογή της συναισθηματικής νοημοσύνης στο digital marketing, μέσω εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence). Θα γίνει εκτενής αναφορά σε συγκεκριμένα case studies, ενώ παρουσιάζονται αναλυτικά τα ευρήματα από τις διαφημιστικές καμπάνιες της σειράς προϊόντων σοκολάτας Lacta, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον οι παραπάνω τεχνικές.
Παράλληλα, γίνεται αναφορά στο γενικότερο πλαίσιο της Διαφήμισης και πως το μήνυμά της καταλήγει στους καταναλωτές, μέσω της στρατηγικής που ονομάζεται διαφημιστική καμπάνια.
Η χρήση της συναισθηματικής νοημοσύνης σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη, συνθέτουν καμπάνιες με ιδιαίτερο και πρωτότυπο περιεχόμενο και σε κάθε περίπτωση αποτελούν αντικείμενο έρευνας για την τάση που φαίνεται να διαμορφώνεται στον χώρο της Διαφήμισης.
Καθ’ όλη την πορεία της εργασίας, θα προσπαθήσουμε κατανοήσουμε την επιρροή που ασκεί η χρήση της συναισθηματικής νοημοσύνης στον καταναλωτή, κατά πόσον επηρεάζεται το brand θετικά ή αρνητικά και ποιοι είναι οι τρόποι βελτιστοποίησης ενός τέτοιου είδους καμπάνιας.
Κύριος στόχος της συγκεκριμένης εργασίας, είναι να εξάγουμε όσο το δυνατόν, πιο ακριβή συμπεράσματα για την χρήση της συναισθηματικής νοημοσύνης στην διαφήμιση, μέσω νέων τεχνολογικών εργαλείων, καθώς αυτό το είδος καμπάνιας φαίνεται να έχει και κοινωνικές προεκτάσεις, όπως θα δούμε και στην περίπτωση της προώθησης των προϊόντων Lacta, μιας καμπάνιας που βραβεύτηκε στο φεστιβάλ των Καννών.