E-Digital marketing : ένα σύστημα διδασκαλίας με δυνατότητα προτάσεων για συνεργασία μαθητών
E-Digital marketing : a tutoring system with recommendation for collaboration between students
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Εκπαιδευτικό λογισμικό ; Αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών υπολογιστών ; Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτων ; Εκπαίδευση από απόσταση ; Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήΠερίληψη
Το e-learning εδώ και μερικά χρόνια έχει «λύσει» τα χέρια πολλών πολιτών, φοιτητών αλλά και εργαζόμενων καθώς, προσφέρει μάθηση-εκπαίδευση καταργώντας το χρόνο και το χώρο της διδασκαλίας. Ως μοναδικό εργαλείο έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή με πρόσβαση στο διαδίκτυο… η διαδικασία μετατρέπεται σε διαδικτυακή, χωρίς να χάνει όμως την ποιότητά της. Εντελώς ευέλικτα, τα προγράμματα εξ αποστάσεως (e-learning) προσφέρουν περαιτέρω εκπαίδευση σε άτομα που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους αλλά, και σε άτομα που δεν είχαν την ευκαιρία να φοιτήσουν σε κάποιο πανεπιστήμιο.
Η συγκεκριμένη εργασία αποσκοπεί στη δημιουργία ενός προγράμματος e-learning με αντικείμενο το ψηφιακό μαρκετινγκ (Digital Marketing), κάνοντάς το απλό προς τους μαθητές αλλά και εύκολα προσβάσιμο. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι απαιτήσεις του προγράμματος (λειτουργικές και μη λειτουργικές) αλλά και το ίδιο το πρόγραμμα σε λειτουργία. Αναλύεται η αρχιτεκτονική του προγράμματος με τη χρήση διαγραμμάτων και παρουσιάζονται οι ιδιαιτερότητές του έναντι των ανταγωνιστικών προγραμμάτων του κλάδου. Τέλος, δίνεται το εγχειρίδιο χρήστη σε αναλυτική και σύντομη μορφή και αναφέρονται μελλοντικές επεκτάσεις του προγράμματος κάνοντάς το πιο ανταγωνιστικό και αναγνωρίσιμο.