Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην χρηματοοικονομική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Brand awareness ; Ewom ; Influencers ; Viral marketingΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση επιχειρήσεων για στελέχη (E-MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα: “Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην χρηματοοικονομική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης.” Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στους λόγους μελέτης του θέματος και τη σημασία του για τον επιχειρηματικό κόσμο. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η βιβλιογραφία και η αρθρογραφία που σχετίζονται με το θέμα. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση των τρόπων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι επιχειρήσεις για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια αποδοχής ή απόρριψης των παραπάνω ευρημάτων με τη χρήση παραδείγματος από εταιρία εμπορίας καλλυντικών προϊόντων. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα με βάση τα αποτελέσματα του τέταρτου κεφαλαίου και υπάρχει πρόταση για περαιτέρω έρευνα. Στο τέλος της εργασίας υπάρχει ανάλυση για τους σημαντικότερους όρους που αφορούν τα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.