Ο ρόλος της αξίας της επωνυμίας στο ψηφιακό marketing
The role of brand equity in digital marketing

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Brand equity ; Ψηφιακό μάρκετινγκΠερίληψη
Η παρακάτω διπλωματική εργασία αναλύει την έννοια και την σημασία της αξίας μάρκας (brand equity) στα πλαίσια του μάρκετινγκ και πιο αναλυτικά σε αυτό του ψηφιακού. Εξετάζεται λοιπόν πώς η αξία μάρκας αντιπροσωπεύει την προστιθέμενη αξία που προσφέρει μια μάρκα στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, λειτουργώντας ως κρίσιμο περιουσιακό στοιχεία για τις επιχειρήσεις. Η εργασία διερευνά θεμελιώδεις θεωρίες όπως αυτές των διακεκριμένων ακαδημαϊκών David A. Aaker και Kevin Lane Keller, τονίζοντας τα οικονομικά λειτουργικά και στρατηγικά οφέλη της.
Επιπλέον, εξετάζονται πρακτικές πτυχές, όπως η μέτρηση αξίας της μάρκας ο ρόλος των εμπειριών των πελατών και η ενσωμάτωση στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Η διπλωματική εργασία, επισημαίνει πως η ισχυρή αξία μάρκας ενισχύει την πιστότητα των πελατών και βελτιώνει την ανθεκτικότητα της επωνυμίας στις διακυμάνσεις της αγοράς. Παράλληλα, αναδεικνύονται οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μάρκες, όπως η προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και η διατήρηση της καινοτομίας, χωρίς να χάνεται η ταυτότητα της μάρκας.
Μέσα από τα παραδείγματα και τις δύο μελέτες περίπτωσης, η διπλωματική εργασία υπογραμμίζει τον ρόλο της αξίας της επωνυμίας στην κατάρτιση των καινοτόμων ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ στην διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και στα τεχνολογικά εργαλεία για την ενίσχυση της αξίας της μάρκας. Η σημασία της συνέπειας, της στρατηγικής αφήγησης και της υιοθέτησης μια πελατοκεντρικής προσέγγισης, αναδεικνύονται ως βασικά θέματα. Καταληκτικά, η εν λόγω διπλωματική εργασία, υποστηρίζει πως η αξία της μάρκας αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για την μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία και ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε μία αγορά που εξελίσσεται συνεχώς.