Η επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ινφλουένσερς ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Λιανική πώληση ; Αγοραστική πρόθεση ; ΚαταναλωτέςΠερίληψη
Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο επηρεάζει, τόσο τις ζωές των ανθρώπων, όσο και των επιχειρήσεων. Η μελέτη ξεκίνησε με την βιβλιογραφική έρευνα για τη δημιουργία ενός θεωρητικού υπόβαθρου αλλά και τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου. Μετά τη συγκέντρωση του απαραίτητου δείγματος του ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε η ανάλυση των δεδομένων με σκοπό την αποκόμιση των συμπερασμάτων. Ταυτόχρονα, μελετήθηκε η ιδιαίτερη φύση του λιανικού κλάδου αλλά και οι αρχές του digital marketing προκειμένου να σχηματιστεί μια σφαιρική εικόνα του ψηφιακού περιβάλλοντος στον συγκεκριμένο κλάδο. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν την επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών βασιζόμενα στις μεταβλητές όπως η εμπιστοσύνη, η διάδραση, η ομοφυλία, η εξειδίκευση, η στάση προς τον influencer και η ίδια η αγοραστική πρόθεση του καταναλωτή