Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚατσέα, Ελλάδα
dc.date.accessioned2023-03-21T07:53:14Z
dc.date.available2023-03-21T07:53:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15263
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2685
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο επηρεάζει, τόσο τις ζωές των ανθρώπων, όσο και των επιχειρήσεων. Η μελέτη ξεκίνησε με την βιβλιογραφική έρευνα για τη δημιουργία ενός θεωρητικού υπόβαθρου αλλά και τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου. Μετά τη συγκέντρωση του απαραίτητου δείγματος του ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε η ανάλυση των δεδομένων με σκοπό την αποκόμιση των συμπερασμάτων. Ταυτόχρονα, μελετήθηκε η ιδιαίτερη φύση του λιανικού κλάδου αλλά και οι αρχές του digital marketing προκειμένου να σχηματιστεί μια σφαιρική εικόνα του ψηφιακού περιβάλλοντος στον συγκεκριμένο κλάδο. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν την επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών βασιζόμενα στις μεταβλητές όπως η εμπιστοσύνη, η διάδραση, η ομοφυλία, η εξειδίκευση, η στάση προς τον influencer και η ίδια η αγοραστική πρόθεση του καταναλωτήel
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΙνφλουένσερςel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΛιανική πώληση
dc.subject.keywordΑγοραστική πρόθεσηel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.date.defense2023-03-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»