Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 41-60 από 3497
-
Η επίδραση των προτύπων ESG στην εταιρική εικόνα και κοινωνική αντίληψη των ελληνικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-22)Η εργασία επικεντρώνεται στην επίδραση των προτύπων ESG (Environmental, Social, Governance) στην εταιρική εικόνα και κοινωνική αντίληψη των ελληνικών επιχειρήσεων, αναδεικνύοντας τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και της ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση για την ίδρυση διαγνωστικού κέντρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-19)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας για την ίδρυση και λειτουργία ενός διαγνωστικού κέντρου, εξετάζοντας τις οικονομικές, λειτουργικές και στρατηγικές παραμέτρους που σχετίζονται ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση αξιοποίησης αποβλήτων οινοποιείου σε προϊόντα προστιθέμενης αξίας : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας αξιοποίησης των αποβλήτων που προκύπτουν από τη διαδικασία οινοποίησης, εστιάζοντας στη δυνατότητα παραγωγής προϊόντων προστιθέμενης αξίας. Στο ... -
Ο ρόλος και η αναγκαιότητα του marketing σε start-up εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04-28)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο της να διερευνήσει τα οφέλη της εφαρμογής μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ για την προώθηση των μικρομεσαίων και νεοφυών επιχειρήσεων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα του ... -
Η διαχείριση της εταιρικής επωνυμίας στους εργαζόμενους : η διασύνδεση μάρκετινγκ και διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024) -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση εταιρείας ανάπτυξης συστημάτων ασφαλείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-15)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει την περίπτωση ίδρυσης μιας εταιρείας εγκατάστασης, ανάπτυξης και ενοποίησης συστημάτων ασφαλείας και πυρασφάλειας με δραστηριοποίηση στην Ελλάδα, ... -
Υπερειδίκευση και ψυχολογικό συμβόλαιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στη σύγχρονη εποχή, το φαινόμενο της υπερεξειδίκευσης, δηλαδή της κατάστασης κατά την οποία ένα άτομο διαθέτει εκπαίδευση πέρα από ό,τι είναι απαραίτητο ή ζητείται από έναν εργοδότη για μια θέση εργασίας, αποτελεί μια ... -
Συναισθηματικές και αντιληπτικές επιδράσεις στην υιοθέτηση νέων καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Αυτή η μελέτη εξετάζει τον αντίκτυπο των συναισθηματικών και αντιληπτικών παραγόντων στις αποφάσεις υιοθέτησης των καταναλωτών για νέα προϊόντα. Διερευνά πώς συναισθήματα όπως ο ενθουσιασμός, ο φόβος και η εμπιστοσύνη, ... -
Η Ελλάδα κόμβος διαμεταφορών. Η συμβολή της ανάπτυξης και αξιοποίησης εμπορευματικών κέντρων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-25)Η προτεινόμενη μελέτη αποσκοπεί στην διερεύνηση του σύγχρονου και καθόλα επίκαιρου ζητήματος της ανάπτυξης και αξιοποίησης εμπορευματικών κέντρων συνδυασμένων μεταφορών στην Ελλάδα και στην συμβολή τους στο να καταστεί η ... -
Ψηφιοποίηση στον τομέα της αμπέλου και του οίνου : εφαρμογή και ωριμότητα στην ελληνική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-04)Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών (FAO, 2017) η παραγωγή τροφίμων πρέπει να αυξηθεί κατά 60% για να θρέψει περισσότερους από 9 δισεκατομμύρια ανθρώπους έως το 2050. Ταυτόχρονα, οι αγρότες ... -
Ερωτηματολόγιο εργασιακού σχεδιασμού : μελέτη αξιοπιστίας και εγκυρότητας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11) -
Στρατηγικές μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο κλάδο των προϊόντων ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο των προϊόντων ομορφιάς επηρεάζουν σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές, δημιουργώντας ... -
Πως η κοινωνική ευθύνη και ο ηθικός κώδικας δημιουργούν διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Το στρατηγικό μάνατζμεντ περιλαμβάνει τον καθορισμό μακροπρόθεσμων στόχων και την ανάπτυξη στρατηγικών για την επίτευξή τους, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν το στρατηγικού ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ στον τραπεζικό τομέα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Μελέτη περίπτωσης : η Τράπεζα Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει λεπτομερώς την εφαρμογή του στρατηγικού μάνατζμεντ και τον σημαντικό ρόλο που έχει η εφαρμογή του στον τραπεζικό κλάδο, ιδιαίτερα σε περιόδους που χαρακτηρίζονται από σημαντικές ... -
Προηγμένα συστήματα προγραμματισμού παραγωγής : μελέτη περίπτωσης σύγχρονης βιομηχανικής μονάδας μεταποίησης χαλκού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-01)Τις τελευταίες δεκαετίες οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και ο συνεχώς μεταβαλλόμενος επιχειρηματικός κόσμος έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού περιβάλλοντος των ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη για επιχείρηση εστίασης στον Πόρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09) -
Διαφορές και ομοιότητες επικοινωνιακής στρατηγικής στο χώρο της μόδας : fast fashion vs luxury fashion
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12-02)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τις διαφορές και τις ομοιότητες στην επικοινωνιακή στρατηγική μεταξύ εταιρειών γρήγορης μόδας και μόδας πολυτελείας Η βιομηχανία της μόδας, η οποία θεωρείται μία από τις πιο ρυπογόνες ... -
Data analysis & tourism industry
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-28)Στόχος της παρούσας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη του τουρισμού ως προϊόν , την οικονομική συμβολή του τουρισμού στην οικονομία και τις πολλαπλές επιλογές που πλέον έχει ο ταξιδιώτης χάρη στις εξελίξεις στην τεχνολογία. ... -
Διεθνές εμπόριο και ανταγωνισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-08-26)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια κατανόησης της ιστορίας του διεθνούς εμπορίου και τον τρόπο με τον οποίο η ανάπτυξη του κατάφερε να επηρεάσει άμεσα την καθημερινή ζωή του κάθε ανθρώπου, καθορίζοντας άμεσα τις ... -
Employment branding - Προσέλκυση εργαζομένων σε ψηφιακά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Το employment branding είναι ένας σύγχρονος όρος, ο οποίος αφορά το κομμάτι της διαμόρφωσης που έχει ένας οργανισμός, αναφορικά με την προσέλκυση αλλά και διατήρηση των εργαζομένων. Το employment branding είναι αποτελεσματικό ...