Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 21-40 από 3470
-
Συναισθηματικές και αντιληπτικές επιδράσεις στην υιοθέτηση νέων καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Αυτή η μελέτη εξετάζει τον αντίκτυπο των συναισθηματικών και αντιληπτικών παραγόντων στις αποφάσεις υιοθέτησης των καταναλωτών για νέα προϊόντα. Διερευνά πώς συναισθήματα όπως ο ενθουσιασμός, ο φόβος και η εμπιστοσύνη, ... -
Η Ελλάδα κόμβος διαμεταφορών. Η συμβολή της ανάπτυξης και αξιοποίησης εμπορευματικών κέντρων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-25)Η προτεινόμενη μελέτη αποσκοπεί στην διερεύνηση του σύγχρονου και καθόλα επίκαιρου ζητήματος της ανάπτυξης και αξιοποίησης εμπορευματικών κέντρων συνδυασμένων μεταφορών στην Ελλάδα και στην συμβολή τους στο να καταστεί η ... -
Ψηφιοποίηση στον τομέα της αμπέλου και του οίνου : εφαρμογή και ωριμότητα στην ελληνική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-04)Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών (FAO, 2017) η παραγωγή τροφίμων πρέπει να αυξηθεί κατά 60% για να θρέψει περισσότερους από 9 δισεκατομμύρια ανθρώπους έως το 2050. Ταυτόχρονα, οι αγρότες ... -
Ερωτηματολόγιο εργασιακού σχεδιασμού : μελέτη αξιοπιστίας και εγκυρότητας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11) -
Στρατηγικές μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο κλάδο των προϊόντων ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο των προϊόντων ομορφιάς επηρεάζουν σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές, δημιουργώντας ... -
Πως η κοινωνική ευθύνη και ο ηθικός κώδικας δημιουργούν διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Το στρατηγικό μάνατζμεντ περιλαμβάνει τον καθορισμό μακροπρόθεσμων στόχων και την ανάπτυξη στρατηγικών για την επίτευξή τους, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν το στρατηγικού ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ στον τραπεζικό τομέα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Μελέτη περίπτωσης : η Τράπεζα Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει λεπτομερώς την εφαρμογή του στρατηγικού μάνατζμεντ και τον σημαντικό ρόλο που έχει η εφαρμογή του στον τραπεζικό κλάδο, ιδιαίτερα σε περιόδους που χαρακτηρίζονται από σημαντικές ... -
Προηγμένα συστήματα προγραμματισμού παραγωγής : μελέτη περίπτωσης σύγχρονης βιομηχανικής μονάδας μεταποίησης χαλκού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-01)Τις τελευταίες δεκαετίες οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και ο συνεχώς μεταβαλλόμενος επιχειρηματικός κόσμος έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού περιβάλλοντος των ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη για επιχείρηση εστίασης στον Πόρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09) -
Διαφορές και ομοιότητες επικοινωνιακής στρατηγικής στο χώρο της μόδας : fast fashion vs luxury fashion
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12-02)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τις διαφορές και τις ομοιότητες στην επικοινωνιακή στρατηγική μεταξύ εταιρειών γρήγορης μόδας και μόδας πολυτελείας Η βιομηχανία της μόδας, η οποία θεωρείται μία από τις πιο ρυπογόνες ... -
Data analysis & tourism industry
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-28)Στόχος της παρούσας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη του τουρισμού ως προϊόν , την οικονομική συμβολή του τουρισμού στην οικονομία και τις πολλαπλές επιλογές που πλέον έχει ο ταξιδιώτης χάρη στις εξελίξεις στην τεχνολογία. ... -
Διεθνές εμπόριο και ανταγωνισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-08-26)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια κατανόησης της ιστορίας του διεθνούς εμπορίου και τον τρόπο με τον οποίο η ανάπτυξη του κατάφερε να επηρεάσει άμεσα την καθημερινή ζωή του κάθε ανθρώπου, καθορίζοντας άμεσα τις ... -
Employment branding - Προσέλκυση εργαζομένων σε ψηφιακά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Το employment branding είναι ένας σύγχρονος όρος, ο οποίος αφορά το κομμάτι της διαμόρφωσης που έχει ένας οργανισμός, αναφορικά με την προσέλκυση αλλά και διατήρηση των εργαζομένων. Το employment branding είναι αποτελεσματικό ... -
Η ποινική ευθύνη στο έγκλημα πολέμου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εξετάζει την έννοια της ποινικής ευθύνης σε εγκλήματα πολέμου, με ιδιαίτερη έμφαση στην ατομική ποινική ευθύνη στο πλαίσιο του διεθνούς δικαίου και ιδίως του ελληνικού στρατιωτικού ποινικού δικαίου. ... -
Τρόποι εντοπισμού και αντιμετώπισης της ρητής συμπαιγνίας (καρτέλ) : μια κριτική επισκόπηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στην εποχή μας η ανάπτυξη της τεχνολογίας και της παραγωγής οδηγεί τις επιχειρήσεις να συναντήσουν το διεθνή ανταγωνισμό. Οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να ανταπεξέλθουν μέσα σε αυτό το δυναμικό και μεταλλασσόμενο ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ μελέτη περίπτωσης Elpedison S.A
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-05)Η παρούσα εργασία εστιάζει στο πεδίο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ, με στόχο την ανάλυση της στρατηγικής και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η Elpedison S.A., μια εταιρεία στον τομέα της παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ... -
Συγχωνεύσεις και εξαγορές στον κλάδο των αερομεταφορών : νομικές και οικονομικές πτυχές της συγκέντρωσης Aegean Airlines - Olympic Airways
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)Προβληματική της διπλωματικής αποτελεί το φαινόμενο των συγχωνεύσεων και εξαγορών στον κλάδο των αερομεταφορών και ειδικότερα οι νομικές και οικονομικές πτυχές που παρουσιάζει η συγκέντρωση Aegean Airlines και Olympic Air. ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση εταιρειών τυχερών παιχνιδιών – Μελέτη περίπτωσης εταιρειών ΟΠΑΠ και INTRALOT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-27)Σκοπός της εργασίας είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση και η αποτίμηση των δύο εισηγμένων εταιρειών στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών στο Χρηματιστήριο Αθηνών, της εταιρείας ΟΠΑΠ ΑΕ και της εταιρείας Intralot ΑΕ. Οι δύο ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση δημιουργίας ηλεκτρονικής επιχείρησης για την διακίνηση προϊόντων με την χρήση βαρέων οχημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στο πλαίσιο της εργασίας εξετάζεται η ίδρυσης μιας πλατφόρμας διαχείρισης των μεταφορικών αναγκών των ελληνικών και όχι μόνο εταιρειών για μεταφορές εντός και εκτός της χώρας. Η πλατφόρμα δεν θα διαθέτει φορτηγά δεν θα ... -
Αξιολόγηση και αποτίμηση εταιρειών κλάδου κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-26)