Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 152-171 από 200
-
Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Το γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διαχείριση των πωλήσεων στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, μελέτη περίπτωσης μιας εμπορικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα Διπλωματική εξετάζει τον ρόλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ στη διαχείριση των πωλήσεων στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατά πόσο οι ΜΜΕ στην Ελλάδα υιοθετούν στρατηγικές στη διαχείριση και ανάπτυξη των πωλήσεων. ... -
Στρατηγικό μάρκετινγκ στην επωνυμία μιας εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η διαφοροποίηση να εξεταστεί η προτίμηση των πελατών προς τα φυσικά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα πριν και την πανδημία. Δευτερευόντως, ερευνήθηκαν οι συσχετίσεις των προτιμήσεων ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον μητρικό θηλασμό στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-10)Στις μέρες μας, τα ποσοστά του μητρικού θηλασμού σε εθνικό επίπεδο είναι ιδιαίτερα χαμηλά σε σχέση με τις διεθνείς συστάσεις. Η πορεία του μητρικού θηλασμού στο χρόνο, αλλά και τα αναρίθμητα, επιστημονικά τεκμηριωμένα οφέλη ... -
Σύγκριση μεθόδων αξιολόγησης της στρατηγικής διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις επιβιώνουν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και συχνά καλούνται να χαράζουν στρατηγικές έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στον υψηλό ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση. Ωστόσο, είναι σημαντικό ... -
Σύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται περιγράφεται και συγκρίνεται η στρατηγική μάρκετινγκ ενός fast fashion brand (Zara) με ενα high fashion brand (offwhite). Πιο συγκεκριμένα αναλύεται τί είναι μόδα και οι ... -
Συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η παρούσα εργασία μελετά το θεσμό των Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) εστιάζοντας στο χώρο της Υγείας. Βασικός στόχος είναι να εμβαθύνει σε θέματα σχετικά με τις Συμπράξεις, τόσο νομοθετικά όσο χρηματοοικονομικά ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο του χειρουργείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η αυστηρότητα και ο τύπος δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Καθαρή διοίκηση δεν μπορεί να καθοδηγήσει στις εξελίξεις λόγω διόγκωσης των περιορισμών και των αγκυλώσεων. Η ιεραρχία από μόνη της μόνο προβλήματα ... -
Συστήματα στο χώρο της υγείας-μέτρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας οδήγησε στην ανάπτυξη αλλά και την ραγδαία εξέλιξη των πληροφοριακών συστημάτων και συγκεκριμένα των ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων στον τομέα της υγείας. Τα πληροφοριακά συστήματα ... -
Σχέσεις στρατηγικής και διοίκησης αλλαγών στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η ιστορία της βελτίωσης της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης είναι γεμάτη με παραδείγματα έργων ομάδων που στοχεύουν στη βελτίωση και στην επίτευξη βελτιώσεων σε μία ή περισσότερες διαστάσεις της ποιότητας, σε μια ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02) -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Η τρέχουσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και λειτουργία των επιχειρήσεων. Η αναφορά αυτή προέκυψε λόγω του ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο ... -
Τα συμπεριφορικά οικονομικά και οι τεχνικές Nudge
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Τα Συμπεριφορικά Οικονομικά τα οποία είναι ένας νέος κλάδος που συνδυάζει την οικονομική επιστήμη με όρους και πειράματα κυρίως από την επιστήμη της ψυχολογίας αποτελούν το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας. ... -
Τεχνικές πωλήσεων & αποδοτικότητας επιχειρήσεων στην λιανική - μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να δώσει στον αναγνώστη της τα απαραίτητα εργαλεία και να μελετήσει ποιες είναι οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για την προώθηση των πωλήσεων. Αυτό επιτυγχάνεται ... -
Τηλε-ηγεσία και smart working: μια νέα φιλοσοφία management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην Ελλάδα, όπως και σε παγκόσμια κλίμακα, με την έλευση της πανδημίας Covid19 που προκάλεσε κύματα καραντίνας και της αλληλουχίας αρνητικών επιπτώσεων που ακολούθησαν, γνωρίσαμε αρκετούς καινούριους όρους όσον αφορά ... -
Το lean management στα νοσοκομεία - Η περίπτωση της Κεντρικής Μονάδας Διάλυσης Κυτταροστατικών και Βιολογικών Φαρμάκων στο Α.Ο.Ν.Α. "Ο Άγιος Σάββας"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα εργασία εξετάζεται το θέμα του Lean Management στα νοσοκομεία ως φορείς δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας. Γίνεται, επίσης, αναφορά στην περίπτωση της Κεντρικής Μονάδας Διάλυσης Κυτταροστατικών και Βιολογικών ... -
Το management και η ικανοποίηση προσωπικού του δημοσίου τομέα. Έρευνα για την ικανοποίηση των υπαλλήλων του ΙΚΑ κατά την περίοδο της οικονομικής ύφεσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η δημόσια διοίκηση σε μια σύγχρονη δημοκρατία πρέπει να αποτελεί το κατάλληλο εργαλείο για την υλοποίηση των πολιτικών που αποφασίζει η δημοκρατικά συντεταγμένη Πολιτεία και να χαρακτηρίζεται από αποτελεσματικότητα, ώστε ... -
Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. ... -
Το ηλεκτρονικό φαρμακείο σήμερα και οι τρόποι εξέλιξής του στο μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-03)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εστιάσει στις τεχνικές marketing, που χρησιμοποιούνται από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο τύπου e-shop, που έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τον κάθε επισκέπτη σε πιθανό ... -
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Be strong/Μείνε Δυνατός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-26)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό της στόχο τη διερεύνηση της εφαρμογής του Μάρκετινγκ και της διαφήμισης σε Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (Μ.Κ.Ο.) συγκεκριμένα η περίπτωση της μελέτης μας είναι η “Be Strong/Μείνε ...