Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 24-43 από 200
-
Αδύναμα προϊόντα : ενίσχυση, αποδυνάμωση ή κατάργηση από το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αξιολόγηση της κατάστασης ενός προϊόντος που βρίσκεται σε δυσμενή θέση, δίνοντας παράλληλα γενικές μεθόδους ανάκαμψής του, εφόσον τελικά διαπιστωθεί ότι τη δεδομένη στιγμή αυτό είναι ... -
Αθλητικό management και ποδοσφαιρική επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Οι απαιτήσεις για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους που ανήκουν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία της UEFA (Ένωση ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών) συνεχώς μεταβάλλονται. Εξαιτίας της κακοδιαχείρισης των οικονομικών που συνέβαινε ... -
Ανάλυση αγοράς στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την βρώσιμη ελιά και το ελαιόλαδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Το ελαιόλαδο συγκροτεί ένα παραδοσιακό αγροτικό προϊόν, καθώς επίσης και ένα από τα κύρια προϊόντα της διατροφής των Ελλήνων. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί η ζήτηση των καταναλωτών, ως προς το ελαιόλαδο. Επιδιώκεται ... -
Ανάπτυξη δημόσιας τράπεζας φύλαξης ομφαλοπλακουντιακού αίματος: θεματα διοίκησης και διαχείρισης.
(2015-01-21)Η μεταμόσχευση μυελού των οστών αποτελεί τη μόνη αποτελεσματική θεραπεία για μια σειρά νόσων, όπως είναι οι αιματολογικές κακοήθειες, οι συμπαγείς όγκοι, και πολλές κληρονομικές διαταραχές του αιμοποιητικού και/ή ανοσολογικού ... -
Από την πολεμική στρατηγική στην επιχειρησιακή στρατηγική: εφαρμογές & παραδείγματα
(2015-05-28)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση, τη σύγκριση και τον τρόπο σύνδεσης της στρατηγικής του πολέμου και της στρατηγικής των επιχειρήσεων, μέσα από τη διεξοδική παρουσίαση αρχών πολεμικής σημασίας που διατυπώθηκαν ... -
Από το μάρκετινγκ στο νευρομάρκετινγκ: ζητήματα ηθικής στις υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η παρούσα διπλωματική, αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με θέμα το πέρασμα από το κλασικό μάρκετινγκ, στο νεοσύστατο νευρομάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στον τομέα των υπηρεσιών υγείας. Η συμπεριφορά του καταναλωτή ... -
Αποτελεσματικότητα της διαχείρισης κινδύνων στη δημόσια υγεία: ο τομέας ελέγχου ασφάλειας των τροφίμων.
(2014-12-15)Η σημαντικότητα της ασφάλειας των τροφίμων και της διατροφής στην διατήρηση της δημόσιας υγείας αποτελεί ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός και η μη αποτελεσματική διαχείριση της προκαλεί μεγάλο οικονομικό κόστος (Battelle, ... -
Αποτίμηση της σχετιζόμενης με την υγεία ποιότητας ζωής και του κόστους στην ελάχιστα επεμβατική χειρουργική της σπονδυλικής στήλης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών στην Ελλάδα, είχε ως αποτέλεσμα των περιορισμό των διαθέσιμων υγειονομικών πόρων γενικότερα. Η οικονομική αξιολόγηση, ως ένα εργαλείο των οικονομικών της υγείας, επιτρέπει τη ... -
Βασικές αρχές management σε φαρμακευτικές εταιρίες.
(2014-11-04)Παρόλο που τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης κλονίζονται όλες οι αγορές , η παραγωγή φαρμάκων καθώς και η εμπορία φαρμάκων και ιατρικού εξοπλισμού, συνεχίζει να αποτελεί έναν σημαντικό οικονομικό κλάδο διεθνώς. ... -
Δείκτες απόδοσης παραγωγής και μέθοδοι βελτιστοποίησης. Μελέτη περίπτωσης: εργοστάσιο σοκολατοποιίας Παυλίδη
(2015-04-27)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά και η περίοδος της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης που διανύουμε, επιβάλλει στις επιχειρήσεις και τις βιομηχανίες, την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων που στοχεύουν στη συνεχή βελτίωση ... -
Δείκτες βασικής απόδοσης και στρατηγικός σχεδιασμός σε μια ναυτιλιακή εταιρεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-29)Η επιτυχής χρήση του στρατηγικού σχεδιασμού και των Βασικών Δεικτών Απόδοσης έχει καταστεί απαραίτητη για τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις προκειμένου να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη και επιτυχία στον ανταγωνιστικό και δυναμικό ... -
Δημιουργία και ανάπτυξη εταιρικής κουλτούρας στις σύγχρονες επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης Vodafone
(2013-03-19)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η περιγραφή της έννοιας της κουλτούρας, της σπουδαιότητάς της, των βασικών συστατικών μερών της και του ρόλου που διαδραματίζει στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Επιπλέον, ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ... -
Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε το διάστημα Μάιος 2015 με Οκτώβριος 2015 στα πλαίσια ολοκλήρωσης των σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός ... -
Διερεύνηση του βαθμού αξιοποίησης της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής μάθησης στην ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία έχει αλλάξει ριζικά κάθε τομέα της ζωής μας. Ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο μαθαίνουμε έχει αλλάξει, αφού η τεχνολογία μας δείχνει νέους πιο ευέλικτους και ευχάριστους τρόπους μάθησης. Η ... -
Διερευνώντας την επίδραση της γνώσης του προϊόντος & της ανάμιξης του προϊόντος στις αντιδράσεις των αποδεκτών καταναλωτών: ο ρόλος της αρνητικής δια στόματος επικοινωνίας
(2012-12-17)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις επιπτώσεις των κινήτρων της αρνητικής δια στόματος επικοινωνίας (NWOM) του αποστολέα (sender) στις αντιδράσεις των αποδεκτών (receiver) και να εκτιμήσει την επίδραση ... -
Διπλωματική εργασία μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών, η περίπτωση του Βιοτεχνικού - Βιομηχανικού Εκπαιδευτικού Μουσείου Λαυρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Τα εργαλεία που μας δίνει η επιστήμη του μάρκετινγκ είναι πλέον απαραίτητα για κάθε οργανισμό που επιθυμεί να έχει μια υγιή και πετυχημένη παρουσία στον χώρο στον οποίο δραστηριοποιείται. Με τις εφαρμογές που του παρέχει ... -
Έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών για αξιολόγηση τουριστικής στρατηγικής και προτάσεις βελτίωσης: η μελέτη περίπτωσης του νησιού των Σπετσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08-01)Στη παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η ικανοποίηση των επισκεπτών του νησιού των Σπετσών, μέσω στατιστικής έρευνας, με σκοπό την αξιολόγηση της τουριστικής στρατηγικής του νησιού. Γίνεται χρήση του στατιστικού πακέτου ... -
Εισαγωγή στα προσωπικά δεδομένα στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04-06)Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ηλεκτρονική επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων στο χώρο της υγείας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία και άρθρα ... -
Εισαγωγή στις πωλήσεις και εκπαίδευση σε μεθοδολογίες πωλήσεων για μέγιστη επιχειρηματική απόδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-01)Η πώληση αποτελεί μία πολύ σημαντική διαδικασία στην ιστορία του ανθρώπινου γένους. Ξεκινάει από τα προϊστορικά χρόνια, εξελίσσεται και καταλήγει στη μορφή που έχει σήμερα. Στις μέρες μας πρόκειται για μια διαδικασία ζωτικής ...