Το ηλεκτρονικό φαρμακείο σήμερα και οι τρόποι εξέλιξής του στο μέλλον
The electronic pharmacy today and the ways of its development in the future
Master Thesis
Συγγραφέας
Παπαναστασίου, Θεοδώρα - Μαρία
Ημερομηνία
2020-11-03Επιβλέπων
Πολλάλης, ΙωάννηςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Mάρκετινγκ ; Φυσικό φαρμακείο ; Φαρμακευτικός κλάδος ; Ηλεκτρονικό φαρμακείοΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εστιάσει στις τεχνικές marketing, που χρησιμοποιούνται από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο τύπου e-shop, που έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τον κάθε επισκέπτη σε πιθανό πελάτη. Επίσης, η συγκεκριμένη εργασία επιχειρεί να μελετήσει και να επικεντρωθεί σε όλες εκείνες τις μεταβολές, οι οποίες έχουν αλλάξει ραγδαία τον παραδοσιακό χώρο ενός φαρμακείου και έχουν συνεισφέρει στο να τον μετατρέψουν σε ένα αξιόλογο πολυχώρο, που δύναται να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στον ασθενή, αλλά και στο υπόλοιπο αγοραστικό κοινό.
Δεδομένου ότι στη σημερινή εποχή επικρατεί έντονος ανταγωνισμός ακόμη και στον φαρμακευτικό χώρο, τα φαρμακεία θα πρέπει να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας, να εξυπηρετούν τις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών αγοραστών, να εξασφαλίζουν τις ιδανικότερες παροχές από τους διάφορους προμηθευτές, αλλά και να είναι εν τέλει κερδοφόρα και κατά κύριο λόγο εξελισσόμενα.