Τεχνικές πωλήσεων & αποδοτικότητας επιχειρήσεων στην λιανική - μελέτη περίπτωσης
Sales and efficiency techniques for retail enterprises: a case study
Master Thesis
Συγγραφέας
Σπηλιόπουλος, Γεώργιος - Φώτιος
Ημερομηνία
2019-11Επιβλέπων
Πολλάλης, ΙωάννηςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τεχνικές πωλήσεων ; Λιανικό εμπόριο ; ΕπιχειρήσειςΠερίληψη
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να δώσει στον αναγνώστη της
τα απαραίτητα εργαλεία και να μελετήσει ποιες είναι οι τεχνικές που
χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για την προώθηση των πωλήσεων. Αυτό
επιτυγχάνεται και με την μελέτη της εταιρίας «Αφοί Χαϊνάς Ε.Ε.» μια εταιρία που
κατάφερε να σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία στον χώρο της οξοποιίας
βελτιώνοντας, κατά κύριο λόγο, τις διαδικασίες και τις τεχνικές των πωλήσεων.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια διερεύνηση του λιανεμπορίου που βρίσκεται
εκτός των συνόρων της Ελλάδας. Απαραίτητη ίσως είναι και η αναφορά στις
διαδικασίες διαχείρισης της αποθήκης μιας επιχείρησης και των εργαζομένων. Στο
επόμενο κεφάλαιο επισημαίνεται η αναγκαιότητα κατανόησης της σημασίας του
πελάτη, αλλά και του ανταγωνιστή. Στην συνέχεια, γίνεται η αναγνώριση του
λιανικού εμπορίου, τα είδη του, επισημαίνονται τα χαρακτηριστικά που βρίσκονται
στην κάθε κατηγορία και τον ρόλο που διαδραματίζουν στην αγορά. Τέλος, γίνεται η
αναφορά σε μια μελέτη περίπτωσης όπου και γίνεται κατανοητό πως όλα αυτά που
αναφέρονται στο προηγούμενο κεφάλαιο εφαρμόζεται σε μια υπάρχουσα,
πραγματική επιχείρηση.