dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Σπηλιόπουλος, Γεώργιος - Φώτιος | |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T12:26:08Z | |
dc.date.available | 2019-11-19T12:26:08Z | |
dc.date.issued | 2019-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12334 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να δώσει στον αναγνώστη της
τα απαραίτητα εργαλεία και να μελετήσει ποιες είναι οι τεχνικές που
χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για την προώθηση των πωλήσεων. Αυτό
επιτυγχάνεται και με την μελέτη της εταιρίας «Αφοί Χαϊνάς Ε.Ε.» μια εταιρία που
κατάφερε να σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία στον χώρο της οξοποιίας
βελτιώνοντας, κατά κύριο λόγο, τις διαδικασίες και τις τεχνικές των πωλήσεων.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια διερεύνηση του λιανεμπορίου που βρίσκεται
εκτός των συνόρων της Ελλάδας. Απαραίτητη ίσως είναι και η αναφορά στις
διαδικασίες διαχείρισης της αποθήκης μιας επιχείρησης και των εργαζομένων. Στο
επόμενο κεφάλαιο επισημαίνεται η αναγκαιότητα κατανόησης της σημασίας του
πελάτη, αλλά και του ανταγωνιστή. Στην συνέχεια, γίνεται η αναγνώριση του
λιανικού εμπορίου, τα είδη του, επισημαίνονται τα χαρακτηριστικά που βρίσκονται
στην κάθε κατηγορία και τον ρόλο που διαδραματίζουν στην αγορά. Τέλος, γίνεται η
αναφορά σε μια μελέτη περίπτωσης όπου και γίνεται κατανοητό πως όλα αυτά που
αναφέρονται στο προηγούμενο κεφάλαιο εφαρμόζεται σε μια υπάρχουσα,
πραγματική επιχείρηση. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Τεχνικές πωλήσεων & αποδοτικότητας επιχειρήσεων στην λιανική - μελέτη περίπτωσης | el |
dc.title.alternative | Sales and efficiency techniques for retail enterprises: a case study | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this thesis is to provide the reader with the tools necessary for
understanding the techniques used in order to effectively promote sales. This is
equally achieved through the study of the Hainas Bros. EE company; a company that
has achieved great success in the field of vinegar, mainly by improving its sales
processes and techniques.
The first chapter examines the retail trade outside of Greece, as well as its
managing processes, from the company’s warehouse to its employees. The next
chapter highlights the business’s need to understand both the importance of the
customer as well as the competitor. The chapter that follows is dedicated to the the
recognition of the retail trade what its types are, the identification of the
characteristics that fall in each category and their role in the market. Finally, the case
study; is referred How can we apply all that was mentioned in the previous chapters to
an actual business in the real world. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Τεχνικές πωλήσεων | el |
dc.subject.keyword | Λιανικό εμπόριο | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρήσεις | el |
dc.date.defense | 2019-11-07 | |