Browsing by Subject / Keyword "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Now showing items 119-138 of 398
-
Η αγορά των παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Eλλάδα: ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα τελευταία έτη, παρουσιάζονται ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα όλων των πολιτών, με το διαδίκτυο και τα ευρύτερα ψηφιακά μέσα να έχουν λάβει μια μόνιμη θέση ... -
Η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία η επιχείρηση παρουσιάζεται ως ένα ανοιχτό σύστημα σε συνεχή αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Οποιαδήποτε μεταβολή υπάρξει στο περιβάλλον της επιχείρησης ενδέχεται να οδηγήσει σε διαφοροποιήσεις ... -
Η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με προμηθευτές στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η αύξηση του ανταγωνισμού στο διεθνές περιβάλλον οδηγεί διαρκώς σε μια αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα περισσότερο προσαρμοσμένα στον πελάτη με γρήγορους χρόνους ανάπτυξης και παράδοσης. Το γεγονός αυτό θέτει έναν αριθμό ... -
Η ανταγωνιστική στρατηγική της εταιρείας EXALCO μέλος του ομίλου ALBIO HOLDINGS Α.Ε.
(2006-09-19)Η παρούσα εργασία, μελετά την ανταγωνιστική στρατηγική της εταιρίας EXALCO. Η εργασία διαχωρίζεται σε δύο κύρια μέρη. Στο πρώτο θεωρητικό μέρος, παρουσιάζονται συνοπτικά ορισμοί της έννοιας της στρατηγικής διοίκησης καθώς ... -
Η αξιολόγηση των επιδόσεων μιας ναυτιλιακής επιχείρησης με βάση τη μεθοδολογία της ισορροπημένης στοχοθεσίας
(2012-03-14)O πίνακας ισορροπημένης στοχοθεσίας ή η Ισορροπημένη Κάρτα Επιδόσεων (Balanced Scorecard –BSC) είναι μία μέθοδος μέτρησης της επίδοσης η οποία μετράει την επιτυχία μιας επιχείρησης χρησιμοποιώντας τέσσερις διαφορετικές ... -
Η αποτελεσματική στρατηγική στην πορεία της σύγχρονης επιχείρησης - η συμβολή των ανθρωπίνων πόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στο πλαίσιο της σύγχρονης οικονομίας, οι παραδοσιακές πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος δεν επαρκούν πλέον για την μακροπρόθεσμη επιβίωση και επιτυχία της επιχείρησης. Η αναγνώριση των ανθρωπίνων πόρων ως πηγή ανταγωνιστικού ... -
Η δημιουργία αξίας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγάλες επιχειρήσεις
(2013-04-11)Η παρούσα μελέτη διερευνά τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες η εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγαλύτερες εταιρείες, οδηγεί σε δημιουργία αξίας για την αγοράζουσα. Ο λόγος που εστιάζει σε εξαγορές μικρών, και συνήθως ... -
Η διαμεταφορική επιχείρηση στην Ελλάδα και η σπουδαιότητα της δραστηριότητας της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Μια επιχείρηση η οποία χαρακτηρίζεται ως “Freight Forwarder” ή κατά την Ελληνική απόδοση ως “Διαμεταφορική”, αποτελεί ουσιαστικά ένα γραφείο προσφοράς ναύλων και εξυπηρέτησης πελατών σε θέματα θαλάσσιας, οδικής ή αεροπορικής ... -
Η δύναμη του ηγέτη στις επιχειρήσεις
(2014-04-09)Η ηγεσία είναι μια σχέση (και λειτουργία) ανάμεσα στον ηγέτη (leader), τον οπαδό -ακόλουθο (follower), τη κατάσταση που υπάρχει και τον προς επίτευξη στόχο. Τα στοιχεία που διαφοροποιούν τα διάφορα είδη ηγεσίας αφορούν τον ... -
Η έννοια της στρατηγικής στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία αυτή θα προσπαθήσει να αναδείξει την σημασία και τη σπουδαιότητα της διοίκησης της αλυσίδας εφοδιασμού στη στρατηγική μέθοδο μιας εταιρείας. Η δράση μιας αλυσίδας εφοδιασμού περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που ... -
Η εμπορευματική μεταφορά ως επαγωγικό φαινόμενο της επίδοσης των επιχειρήσεων
(2013-03-06)Στη σύγχρονη πραγματικότητα το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για την αποδοτική και αποτελεσματική διαχείριση της εμπορευματικής μεταφοράς είναι ιδιαίτερα εμφανές στα πλαίσια της προσπάθειάς τους για βελτίωση της επίδοσής ... -
Η εξωτερίκευση δραστηριοτήτων (outsourcing) ως στρατηγικό πλεονέκτημα στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον
(2005-01-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης του σύγχρονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος με ιδιαίτερη έμφαση στην εξωτερίκευση δραστηριοτήτων ως στρατηγικό πλεονέκτημα. Βάσει της ανάλυσης του εσωτερικού ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(2014-02-24)Είναι ευρύτατα διαδεδομένο ότι το Διαδίκτυο συνιστά ένα συνεχώς εξελισσόμενο μέσο που έχει διεισδύσει στην καθημερινότητα τόσο των ίδιων των ανθρώπων όσο και των επιχειρήσεων εν γένει. Ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός ατόμων ... -
Η επιχειρηματική ηθική ως στρατηγική των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-05)Με την παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί κατά πόσο οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες υιοθετούν πρακτικές επιχειρηματικής ηθικής ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής τους. Επίσης, εξετάζονται ... -
Η εφαρμογή του balanced scorecard σε επιχείρηση 3rd party logistics
(2009-09-22)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τους πίνακες εξισορροπημένης στοχοθεσίας (Balanced Scorecard), καθώς και την εφαρμογή τους στον κλάδο των Logistics και πιο συγκεκριμένα σε μια εταιρεία παροχής ... -
Η ηλεκτρονική τραπεζική ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η ηλεκτρονική τραπεζική συνίσταται από δύο διαστάσεις, οι οποίες θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία. Η διάσταση της ηλεκτρονικής υπονοεί τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας, οι οποίες έχουν καθορίσει την οικονομία ... -
Η θεωρία του συνανταγωνισμού και οι εφαρμογές του στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
(2007-12-21)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της θεωρίας του συνανταγωνισμού, μιας νέας επιχειρηματικής στρατηγικής, που βασίζεται στη ταυτόχρονη δημιουργία σχέσεων συνεργασίας και ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. ... -
Η καινοτομία της εταιρικής διακυβέρνησης : μελέτη της δομής του διοικητικού συμβουλίου εταιρειών σε σχέση με την απόδοσή τους
(2011-06-09)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της δομής του διοικητικού συμβουλίου και της απόδοσης μιας επιχείρησης. Συγκεκριμένα, στη διάρθρωση εξετάζεται η αναλογία των ανεξάρτητων μη εκτελεστικών ... -
Η καινοτομία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τομέα των μεταφορών - logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της καινοτομίας, ως έννοιας αλλά και ως επιλογής των επιχειρήσεων στον τομέα των μεταφορών, προκειμένου να μετατρέψουν τα πλεονεκτήματα που τις χαρακτηρίζουν σε ανταγωνιστικά ... -
Η λήψη στρατηγικών αποφάσεων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του νέου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον τομέα των τηλεπικοινωνιών : η περίπτωση της επιχείρησης Γερμανός ως μέλος του ομίλου Cosmote - ΟΤΕ - Deutsche Telekom
(2011-10-21)Η μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία στον τομέα της τεχνολογίας τοποθετεί την εταιρεία Γερμανός σε ηγετική θέση στην ελληνική και διεθνή επιχειρηματική σκηνή. Αποστολή της είναι αφενός η διατήρηση αυτής της θέσης αφετέρου ...