Η αγορά των παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Eλλάδα: ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές μάρκετινγκ
The market of parapharmaceutical products in Greece: e-commerce and marketing strategies
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Φαρμακευτικά προϊόντα ; Παραφαρμακευτικά προϊόντα ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Φυσικό φαρμακείο ; Ηλεκτρονικό φαρμακείο ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Φαρμακευτικός κλάδοςΠερίληψη
Τα τελευταία έτη, παρουσιάζονται ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα όλων των πολιτών, με το διαδίκτυο και τα ευρύτερα ψηφιακά μέσα να έχουν λάβει μια μόνιμη θέση στην ζωή όλων.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια από τις πιο πρόσφατες χρήσεις του διαδικτύου, το οποίο εξελίσσεται και αυξάνεται μέρα με την μέρα. Στον εμπόριο αυτό δεν άργησαν να κάνουν και την εμφάνιση τους τα παραφαρμακευτικά προϊόντα (προϊόντα πρώτων βοηθειών, συμπληρώματα διατροφής κ.α.) μέσω των διαδικτυακών φαρμακείων.
Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ορθή ενημέρωση σχετικά με τα καταστήματα τα οποία λειτουργούν μέσω του διαδικτύου, και πιο συγκεκριμένα για την διακίνηση των παραφαρμακευτικών προϊόντων μέσω αυτού του καναλιού διανομής.
Αναφέρονται οι απαραίτητες προϋποθέσεις που χρειάζεται να τηρούνται προκειμένου να μπορεί να πραγματοποιηθεί η πώληση των παραφαρμακευτικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες.
Μέσω της μελέτης αυτής αποδείχθηκε ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους ακόμα και για τα παραφαρμακευτικά ποιόντα, και δεν είναι διατακτικοί όσον αφορά την ηλεκτρονική αγορά και φαρμακευτικών προιόντων μέσω αυτού.
Η θετική στάση η οποία υπάρχει απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές από το καταναλωτικό κοινό, ωθεί τις επιχειρήσεις στο να προσαρμοστούν στις εξελίξεις και να φτιάξουν μια ορθή και αξιόπιστη διαδικτυακή εικόνα προκειμένου να μπορέσουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, και να προσελκύσουν πιθανούς αγοραστές.