Browsing by Subject / Keyword "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Now showing items 372-391 of 398
-
Τα πληροφοριακά συστήματα και η εξέλιξη της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) από τις ελληνικές επιχειρήσεις
(2011-10-24)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Αρχικά γίνεται θεωρητική θεμελίωση δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη φιλοσοφία και στην επιχειρηματική κουλτούρα που απαιτείται για να εφαρμοστεί ... -
Τα πληροφοριακά συστήματα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διοίκηση επιχειρήσεων: ανάλυση και αξιολόγηση των συστημάτων διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) στην ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)Σήμερα οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν πολλές και σημαντικές προκλήσεις σε ένα νέο ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το φάσμα των προκλήσεων εκτείνεται από την παγκοσμιοποίηση της αγοράς έως ... -
Τεχνικές - μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι ναυτιλιακές εταιρείες για τη λήψη των επενδυτικών τους αποφάσεων
(2012-03-26)O κλάδος της ναυτιλίας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τομείς ανάπτυξης της εθνικής μας οικονομίας. Βασικός παράγοντας της επιτυχημένης πορείας των επιχειρήσεων του κλάδου αποτελεί η ορθή επιλογή των μεθόδων που ... -
Τεχνικές αναπαράστασης και διαχείρισης προτύπων. Το σύστημα διαχείρισης βάσεων προτύπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Λόγω του μεγάλου όγκου δεδομένων που συλλέγεται στις μέρες μας και αποθηκεύεται σε βάσεις δεδομένων διαφόρων πεδίων και εφαρμογών, οι εφαρμογές και τεχνικές εξόρυξης γνώσης από δεδομένα χρησιμοποιούνται πολύ συχνά για την ... -
Τεχνο-οικονομική ανάλυση και αξιολόγηση ανάπτυξης εργαλείου αναλυτικής μεγάλων δεδομένων με εφαρμογή σε οργανισμούς υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η Αναλυτική Μεγάλων Δεδομένων, αλλά και οι εφαρμογές γύρω από αυτή, έχουν μονοπωλήσει τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων, των οργανισμών αλλά και των ερευνητών πληροφορικής. Ο λόγος οφείλεται στις νέες ... -
Τεχνοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση εταιρείας με αντικείμενο την ανάπτυξη ιατρικού portal "eatric"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η μεγάλη ανάπτυξη και διάδοση των υπηρεσιών διαδικτύου τις τελευταίες δύο δεκαετίες οδήγησε στην εκμετάλλευσή τους για πληροφοριακούς και εμπορικούς λόγους. Χρήστες του Internet σε όλον τον κόσμο αναζητούν καθημερινά και ... -
Τεχνοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση λειτουργίας εταιρείας retail market με τη χρήση εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ένας από τους βασικούς και σημαντικούς κλάδους τόσο στην ελληνική, όσο και στην παγκόσμια, κοινωνία και οικονομία είναι το Retail Market (λιανικό εμπόριο). Παρά όμως την σημαντική συνεισφορά του, δέχεται μεγάλα πλήγματα ... -
Τμηματοποίηση και στρατηγικό μάρκετινγκ ξενοδοχείου. Η περίπτωση του Sofitel Luxury Hotel Athens Airport
(2013-05-16)Στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά, απαιτείται ιδιαίτερη προσέγγιση των αγοραστών. Μια ξενοδοχειακή μονάδα αδυνατεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά την αγορά στο σύνολό της. Έτσι, για να διακρίνει τους πελάτες που ... -
Το ανθρακικό αποτύπωμα ως βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
(2013-07-12)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό την ανάδειξη του ανθρακικού αποτυπώματος ως βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κατά τη χάραξη επιχειρησιακής στρατηγικής. Το βασικό κίνητρο για την εκπόνηση της παρούσης εργασίας ήταν η έλλειψη ... -
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πέρα από την εφαρμογή : το CRM ως αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού, προϋποθέσεις, εφαρμογή και επίδραση στο performance των επιχειρήσεων
(2011-12-14)Στην εργασία αυτή ορίζεται η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (customer relationship management) στη σύγχρονη επιχείρηση, πέρα από την εφαρμογή, δηλαδή το λογισμικό. Αποτελεί την αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού για ... -
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αύξηση της εταιρικής ανταγωνιστικότητας
(2012-10-11)Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης απεικονίζονται ως τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο νέο εξωτερικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται και η συμμετοχή τους σε αυτά προσφέρει την υποστήριξη και ... -
Το αντίκτυπο της τεχνολογίας πληροφοριών στην απόδοση των εφοδιαστικών αλυσίδων : συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και υποστήριξης αποφάσεων
(2007-11-06)Τα συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και υποστήριξης αποφάσεων (Enterprise Resource Planning) παρέχουν μια ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό των στρατηγικών των εφοδιαστικών αλυσίδων. Η συγκεκριμένη έρευνα για τα ... -
Το εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων: δυνατότητες και προοπτικές, ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος με βάση το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter
(2002-12-01)Στην παρούσα εργασία χρησιμοποιούνται τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν μετά από έρευνα, μέσω ενός ερωτηματολογίου το οποίο συμπλήρωσαν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά και οι μεταβλητές του ... -
Το εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων: δυνατότητες και προοπτικές, ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος με βάση την ανάλυση αλυσίδας αξίας του porter.
(2002-12-01)Η εργασία εξετάζει το περιβάλλον των επιχειρήσεων -και συγκεκριμένα των ελληνικών- στο οποίο οι επιχειρήσεις δημιουργούνται αναπτύσσονται και ΄΄πεθαίνουν΄΄. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης εργασίας δημιουργήθηκε μια βάση ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο ανάπτυξης της επιχείρησης - θεωρητική προσέγγιση και εφαρμογή σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)Πολλοί υποστηρίζουν ότι διανύουμε την αρχή μίας εποχής που μπορεί να περιγραφεί ως η Πληροφορική Επανάσταση και η οποία θα αλλάξει ριζικά την όλη δομή της μετά-βιομηχανικής κοινωνίας οδηγώντας μας προς την Κοινωνία των ... -
Το πρόβλημα της ισορροπίας Nash σε κοινοβουλευτικές συμμαχίες
(2012-10-04)Η θεωρία παιγνίων είναι η μελέτη ενός κλάδου των μαθηματικών που επιτρέπει την μελέτη των βέλτιστων στρατηγικών σε καταστάσεις σύγκρουσης. Η πρώτη αναφορά έγινε τον 18ο αιώνα, αλλά η ουσιαστική ανάπτυξη αποδίδεται στον ... -
Το στρατηγικό management στον κλάδο γρήγορης εστίασης. Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Γρηγόρης Μικρογεύματα Α.Β.Ε.Ε.
(2011-12-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται θεμελιώδη στρατηγικά γνωρίσματα τόσο του κλάδου αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης όσο και της εταιρείας με το διακριτικό τίτλο «Γρηγόρης Μικρογεύματα», η οποία πρωταγωνιστεί ... -
Το στρατηγικό υπόδειγμα-μοντέλο πόρων και ικανοτήτων : η μελέτη περίπτωσης : βιομηχανία Ν. Λεβεντέρης Α.Ε.
(2005-01-01)Στην μελέτη που ακολουθεί έχουν συγκεντρωθεί στοιχεία που απεικονίζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την κατάσταση που επικρατεί τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας Ν. Λεβεντέρης Α.Ε., όσο και τις συνθήκες που ... -
Το σύστημα στρατηγικής διαχείρισης balanced scorecard και η απήχηση του στις ελληνικές επιχειρήσεις
(2005-12-16)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των αρχών του στρατηγικού συστήματος διαχείρισης balanced scorecard και η έρευνα της απήχησής του στις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά αναλύονται τα νέα δεδομένα του ... -
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ...