Browsing by Subject / Keyword "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Now showing items 247-266 of 398
-
Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων λιμένων : προσομοιωτικά μοντέλα και αλγόριθμοι βελτιστοποίησης
(2010-03-03)Η διαχείριση σταθμών εμπορευματοκιβωτίων λιμένων (ΣΕΜΠΟ) είναι ένα πολυσύνθετο πολυκριτηριακό πρόβλημα, που περιλαμβάνει κριτήρια βελτιστοποίησης, όπως την ταχύτερη φόρτωση – εκφόρτωση των εμπορευματοκιβωτίων (vessel ... -
Στοχαστικά μοντέλα πρόβλεψης σποραδικής ζήτησης
(2003-12-01)Σποραδική ζήτηση ή αλλιώς περιοδική (lumpy) ονομάζεται η ζήτηση που εμφανίζεται τυχαία και παρεμβάλλονται πολλές μηδενικές ζητήσεις μεταξύ των παρατηρούμενων γεγονότων. Τέτοιο είδος ζήτησης εμφανίζεται σε δεδομένα αποθεμάτων, ... -
Στρατηγικά πληροφοριακά συστήματα : μελέτη περίπτωσης ελληνικής επιχείρησης
(2012-01-31)Η μεγάλη εξέλιξη της τεχνολογίας της πληροφορικής που σημειώνεται τα τελευταία χρόνια, η ραγδαία αύξηση των υπολογιστών καθώς και των εφαρμογών τους στις επιχειρήσεις, έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων. ... -
Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης πράσινου νοσοκομείου
(2014-11-11)Δύο αιώνες μετά την πρώτη βιομηχανική επανάσταση (19ος αιώνας) οι επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με την έλλειψη των πρώτων υλών και τους κινδύνους από την κλιματική αλλαγή. Η αλόγιστη εκμετάλλευση της γης και η ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης της εταιρείας παροχής υπηρεσιών υγείας "Μεσογειακό Κέντρο Διακοπών και Αιμοκάθαρσης Α.Ε."
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Η χρόνια νεφρική ανεπάρκεια αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα αναδυόμενα προβλήματα δημόσιας υγείας παγκοσμίως στις αυγές του 21ου αιώνα. Ανήκει στην κατηγορία των μη λοιμωδών χρόνιων νοσημάτων, όπως η υπέρταση, ο διαβήτης ... -
Στρατηγικές βελτίωσης του επιχειρησιακού σχεδιασμού στις περιφέρειες και τους Ο.Τ.Α. Μελέτη περίπτωσης: Δήμος Παπάγου-Χολαργού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09)Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της αυτοδιοίκησης στην προώθηση της τοπικής ανάπτυξης και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, είναι αναμφισβήτητος. Τα τελευταία χρόνια ο ρόλος αυτός ενισχύεται συνεχώς μέσω μεταρρυθμίσεων ... -
Στρατηγικές για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2011-01-26)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τον τρόπο που οι σύγχρονες επιχειρήσεις μπορεί να οδηγηθούν στην επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια περιγραφή των ... -
Στρατηγικές διείσδυσης ελληνικών επιχειρήσεων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη : η περίπτωση ελληνικής επιχείρησης
(2009-12-03)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση των στρατηγικών που επιλέγουν οι ελληνικές επιχειρήσεις να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Αλβανία, Βουλγαρία, Π.Γ.Δ.Μ., Ρουμανία, Σερβία) ... -
Στρατηγικές επανατοποθέτησης μιας επιχείρησης στην αγορά : ανάλυση μελέτης περίπτωσης, Χυσός Οδηγός Α.Ε.
(2011-06-14)Η επανατοποθέτηση κάποιας εμπορικής επωνυμίας ουσιαστικά μεταφράζεται στην επανατοποθέτηση της εικόνας της επιχείρησης στην αγορά και αποτελεί συνήθη πρακτική των εταιρειών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σημάδια φθοράς ... -
Στρατηγικές και πρακτικές στόχευσης (targeting) των ελληνικών επιχειρήσεων
(2014-01-28)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζονται οι στρατηγικές και πρακτικές στόχευσης των ελληνικών επιχειρήσεων. Με άλλα λόγια, εξετάζεται, με ποιον τρόπο, δηλαδή, οι ελληνικές επιχειρήσεις δημιουργούν και στοχεύουν τμήματα ... -
Στρατηγικές καινοτομικών υπηρεσιών, που προσφέρουν περιβαλλοντική ποιότητα
(2013-01-25)Δεδομένου ότι όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες αποτελούν μέρος συστημάτων, η έννοια των συστημάτων προϊόντων - υπηρεσιών δεν είναι νέα. Το νέο στοιχείο είναι ότι οι εταιρείες θα πρέπει να προχωρήσουν σε καινοτομίες του ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο : η περίπτωση μιας πολυεθνικής τράπεζας στην Ελλάδα της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Μετά την χρηματοπιστωτική απελευθέρωση, τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας στους τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, αλλά και τις επιδράσεις του παγκόσμιου πολιτικού/οικονομικού «περιβάλλοντος», οι τράπεζες ... -
Στρατηγικές ναυτιλιακών επιχειρήσεων πριν και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αποτελεί κοινό τόπο ότι η ναυτιλία την τελευταία δεκαετία βιώνει μία από τις σημαντικότερες, ίσως τη σημαντικότερη, κρίση της μακρόχρονης ιστορίας της. Στο πλαίσιο αυτό οι ναυτιλιακές εταιρείες προσπάθησαν και προσπαθούν, ... -
Στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων βιομηχανικών προϊόντων: μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανικό μάρκετινγκ
(2015-06-03)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των ... -
Στρατηγικές προώθησης της χρήσης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην ενεργειακή αγορά : η ελληνική και ευρωπαϊκή πραγματικότητα
(2010-05-10)Η ευρεία χρήση των ορυκτών καυσίμων για την παραγωγή ενέργειας, αυξάνει τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου που είναι η κύρια αιτία για την κλιματική αλλαγή (climate change). Επιπλέον, η διαρκώς αυξανόμενη ενεργειακή ... -
Στρατηγικές τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα
(2013-04-09)Κατά πολλούς στρατηγική είναι προσαρμογή στο εξωτερικό περιβάλλον, για άλλους είναι η δημιουργία ικανοτήτων με βάση τις οποίες η επιχείρηση μπορεί να επιτύχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά της. Άλλοι βλέπουν τη ... -
Στρατηγικές χορηγιών στον αθλητισμό και οι επιδράσεις τους
(2015-03-03)Ο αθλητισμός εμφανίστηκε πριν χιλιάδες χρόνια ως ανθρώπινη δραστηριότητα. Από τότε είναι στενά συνδεδεμένος με την ανθρώπινη ύπαρξη και εξέλιξη και επηρεάστηκε από τις τεχνολογικές και κοινωνικές αλλαγές που συνέβαιναν, ...