Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ψηφιακό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 6-25 από 32
-
Ένα πρόγραμμα εκμάθησης για την διδασκαλία βασικών εννοιών ψηφιακών μέσων διαφήμισης προτείνοντας ομάδες συνεργασίας χρηστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Τα τελευταία χρόνια η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) δίνει λύσεις σε πολλούς πολίτες και μαθητές, δεδομένου ότι παρέχει τη μάθηση, καταργώντας το χρόνο και τον τόπο της διδασκαλίας. Ένας προσωπικός ηλεκτρονικός υπολογιστής ... -
Εφαρμογή της DCSYM συστημικής μεθοδολογίας και οι ψηφιακές δράσεις marketing σε πραγματικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μια μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα social media και τις σύγχρονες τεχνολογίες για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δράσεων. Έτσι λοιπόν, η ... -
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ... -
Η επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ελληνικό τουρισμό την τελευταία δεκαετία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η παρακάτω διπλωματική εργασία με τίτλο << Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ>>, εκπονείται με σκοπό την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Tourism, του ... -
Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην χρηματοοικονομική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση επιχειρήσεων για στελέχη (E-MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα: “Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά ... -
Η επιδραση των ψηφιακών συστημάτων και του CRM στην επιλογή τουριστικού προορισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Η τεχνολογία εξελίσσεται και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Η ανάπτυξη του Διαδικτύου και η δημιουργία και εξέλιξη των πληροφοριακών και των ψηφιακών συστημάτων βοηθούν τις επιχειρήσεις στην προώθηση προϊόντων και ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη στο ψηφιακό μάρκετινγκ & εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-31)Στην παρούσα εργασία, το αντικείμενο μελέτης αφορά την εφαρμογή της συναισθηματικής νοημοσύνης στο digital marketing, μέσω εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence). Θα γίνει εκτενής αναφορά σε συγκεκριμένα ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ... -
Ο ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη ... -
Οικονομοτεχνική αξιολόγηση επιχείρησης παροχής υπηρεσιών Big Data Analysis Services για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εκπόνηση της συγκεκριμένης μελέτης έχει ως στόχο τη διερεύνηση της βιωσιμότητας ίδρυσης επιχείρησης παροχής υπηρεσιών ανάλυσης Big Data με σκοπό τη χρήση της ανάλυσης για τη δημιουργία στοχευμένων ενεργειών ψηφιακού ... -
Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή ... -
Στρατηγική & τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ αύξησης μεριδίου online αγορών : ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της στρατηγικής και των τεχνικών Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, μέσω των οποίων, ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό ... -
Σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Η παρούσα έρευνα διερευνά την υιοθέτηση και την αποτελεσματικότητα των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει φέρει επανάσταση σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Η τρέχουσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και λειτουργία των επιχειρήσεων. Η αναφορά αυτή προέκυψε λόγω του ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο ... -
Το digital marketing στην εποχή του GDPR
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Το παρόν κείμενο πραγματεύεται τη σχέση και την επίδραση, που επέφερε και θα συνεχίσει να επιφέρει ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (εφεξής ΓΚΠΔ) στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ανάλυση παραγόντων και προτάσεις στρατηγικών για την υιοθέτηση ενός ηλεκτρονικού επιχειρηματικού μοντέλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-02)Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτό διαμορφώνεται στη σύγχρονη εποχή και καθορίζει τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, μελετώνται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ ως μέσο ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού Εμπειρική έρευνα της περίπτωσης της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12) -
Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-09)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές ...