Οικονομοτεχνική αξιολόγηση επιχείρησης παροχής υπηρεσιών Big Data Analysis Services για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Big data ; Μεγάλα δεδομένα ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Μικρομεσαίες επιχειρήσειςΠερίληψη
Η εκπόνηση της συγκεκριμένης μελέτης έχει ως στόχο τη διερεύνηση της βιωσιμότητας
ίδρυσης επιχείρησης παροχής υπηρεσιών ανάλυσης Big Data με σκοπό τη χρήση της
ανάλυσης για τη δημιουργία στοχευμένων ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ εντός της
ελληνικής επικράτειας και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή του Πειραιά. Η επιχείρηση θα
λειτουργεί σε ετήσια βάση και θα απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μικρομεσαίες
επιχειρήσεις εντός της Ελληνικής επικράτειας. Οι επενδυτές του σχεδίου,
δραστηριοποιούνται ο ένας στον κλάδο της Πληροφορικής και ο άλλος στον οικονομικό
κλάδο στην Ελλάδα. Οι επενδυτές διαθέτουν μακρόχρονη εμπειρία στην Ελληνική αγορά και
έναν αρκετά μεγάλο κύκλο γνωριμιών σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ως νέοι και
εξοικειωμένοι με την τεχνολογία αναγνωρίζουν την σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ και
την αξία που λαμβάνει ο πελάτης από την ανάλυσης της αγοράς για τον εντοπισμό νέων
πελατών. Η οικονομική τους επιφάνεια επιτρέπει να αναλάβουν εξ ολοκλήρου τη
χρηματοδότηση του σχεδίου, χωρίς να στραφούν σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για τη
λήψη κάποιου δανείου.