Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing
Promotion of medical products through digital marketing applications
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Ιατρικά προϊόντα ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Εμπειρία του πελάτηΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή της και την προώθηση των προϊόντων της. Αρχικά, θα γίνει περιγραφή της ορολογίας της συνολικής εργασίας. Στη συνέχεια θα αναφερθώ στον στρατηγικό σχεδιασμό και πιο συγκεκριμένα στο Digital Marketing Strategy, καθώς και στις τεχνικές, που διαθέτει το Digital Marketing. Θα ακολουθήσει μια SWOT ανάλυση για τους τρόπους, μέσω των οποίων μια επιχείρηση με ιατρικά προϊόντα διαφοροποιείται από άλλες παρόμοιες μέσω των εφαρμογών του Digital Marketing και αυξάνει τον αριθμό των πωλήσεών της. Επιπροσθέτως, θα παρουσιάσω τους δείκτες μέτρησης του Customer Experience, καθώς και της απόδοσης της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Μέσω αυτής της ανάλυσης θα εξαχθούν και τα ανάλογα συμπεράσματα για τα οφέλη του Digital Marketing για την επιχείρηση. Στο τέλος θα γίνει παράθεση της βιβλιογραφίας, που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας.