Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Βλασσοπούλου, Αγγελική
Ημερομηνία
2020-03-09Επιβλέπων
Γεωργόπουλος, ΝικόλαοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ; Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Social mediaΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές που επιλέγει η ίδια για την προώθηση-διαφήμιση των προϊόντων της. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος, το οποίο αποτελείται από τα δύο πρώτα κεφάλαια, θα προσεγγίσουμε θεωρητικά το μοντέλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ που περιλαμβάνει την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, τη διαμόρφωση στρατηγικής, την υλοποίηση στρατηγικής και τέλος την αξιολόγηση και τον έλεγχο της στρατηγικής. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στη γενικότερη έννοια της στρατηγικής από την Αρχαία Ελλάδα σε στρατιωτικό επίπεδο μέχρι και τους ορισμούς που έχουν δοθεί έως και σήμερα προκειμένου να γίνει κατανοητή η έννοια του Στρατηγικού Μάνατζμεντ. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα στάδια του Στρατηγικού Μάνατζμεντ καθώς και στο στρατηγικό σχεδιασμό, ο οποίος έχει ως στόχο να καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησης σε βάθος χρόνου, κάτι το οποίο οφείλεται στις πολιτικό-οικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις και την εξάρτηση του έντονου ανταγωνισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το σύγχρονο, σύνθετο και ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις καθώς και το κατά πόσο αυτό επηρεάζει την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται οι έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τι μπορούν να προσφέρουν σε μια επιχείρηση. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας CocaCola, όσον αφορά τη στρατηγική της, καθώς και τη στρατηγική της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο πέμπτο κεφάλαιο εξάγονται τα βασικά συμπεράσματα και γίνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.