Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτές"
Αποτελέσματα 4-23 από 23
-
Διερεύνηση των προτιμήσεων των πελατών ΔΕΗ Α.Ε. σχετικά με την εξόφληση των λογαριασμών ρεύματος
(2011-10-27)Η Γενική Διεύθυνση Εμπορίας της ΔΕΗ Α.Ε., έχοντας στο επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη, εξετάζει διαρκώς κάθε παράμετρο της εξυπηρέτησής του και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωσή της. Ένα μείζον θέμα ... -
Δράσεις & πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των καταναλωτών στον τομέα των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Ακρογωνιαίο λίθο της Νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτελεί η ασφάλεια των τροφίμων. Σημείο ορόσημο στον τομέα διασφάλισης της ασφάλειας του συνόλου της διευρυμένης παραγωγικής διαδικασίας των τροφίμων αποτέλεσε το έτος ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των νέων ανδρών σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης δέρματος του προσώπου : ανάλυση του κλάδου των καλλυντικών και της αγοράς των ανδρικών δερμοκαλλυντικών : συνέντευξη σε στελέχη της αγοράς και σε δυνητικούς καταναλωτές
(2007-09-03)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ερμηνείας της αγοραστικής συμπεριφοράς του άνδρα καταναλωτή απέναντι στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος του προσώπου. Επιπλέον, στόχος αυτής της έρευνας είναι η εξέταση της ... -
Εταιρική διακυβέρνηση : η στάση του Έλληνα καταναλωτή. Case study DIAGEO Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, που νοηματικά έπεται της διατύπωσης του Κώδικα Επιχειρηματικής Ηθικής και των Αρχών Εταιρικής Διακυβέρνησης των οποίων είναι μέρος, με στόχο να ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδρασή της στον Έλληνα καταναλωτή
(2015-03-30)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ... -
Η επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο ... -
Η ευθύνη του παρέχοντος υπηρεσίες υπό το πρίσμα του άρθρου 8 ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Το ισχύον νομικό πλαίσιο για την αστική ευθύνη των ανεξάρτητων επαγγελματιών που παρέχουν ιδιωτικές υπηρεσίες και συναλλάσσονται με τελικούς αποδέκτες καταναλωτές (πχ ιατροί, πιστωτικά ιδρύματα, ασφαλιστικές εταιρείες, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις χονδρεμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να συλλεχθούν, αξιολογηθούν και παρουσιαστούν όλα τα κατάλληλα εκείνα πρωτογενή καθώς και δευτερογενή στοιχεία με σκοπό να διερευνηθούν οι συνθήκες που επικρατούν στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν ... -
Καταγραφή και ανάλυση ενεργειακής συμπεριφοράς καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Κατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή
(2011-10-24)Το θέμα των χορηγιών κατά καιρούς έχει απασχολήσει πολλούς ερευνητές καθότι τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι συγχέουν την διαφήμιση και την προώθηση πωλήσεων με την χορηγία. ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μελετώντας την έννοια “Internal brand equity” και τη αξία του branding σε εργαζόμενους στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)H υπεραξία που προσδίδεται σε μία υπηρεσία λόγω των εργαζομένων της περιγράφεται με τον όρο internal branding equity (Baumgarth & Schmidt, 2010). Στην παρακάτω εργασία διατυπώνεται και αναλύεται μία παραλλαγή των μοντέλων ... -
Νομοθεσία και πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ασφάλεια των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το ζήτημα της ασφάλειας των τροφίμων στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σκοπό την αποτύπωση των κανόνων δικαίου, των πολιτικών και των αρχών που διαμορφώθηκαν διαχρονικά για να ... -
Οι επιλογές των καταναλωτών σε ένα κατάστημα Goody's
(2013-02-11)Τα εστιατόρια της Goody's λόγω του ότι ανήκουν στο κλάδο της ταχείας εστίασης, απευθύνονται σε άτομα που περνούν πολύ χρόνο έξω από το σπίτι τους. Οι υψηλές απαιτήσεις της καθημερινής ζωής αναγκάζουν τους ανθρώπους να ... -
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συνείδηση: μία εμπειρική διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών
(2014-03-05)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα για τη κρίση, τις επιπτώσεις στον Έλληνα καταναλωτή και τις αλλαγές που του έχει επιφέρει. Χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από δύο κομμάτια. Στο πρώτο ... -
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ... -
Προστασία επενδυτή ως καταναλωτή σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η παρούσα εργασία έχει χωριστεί σε δύο κύρια μέρη τα οποία αφορούν συγκεκριμένες επιχειρήσεις, τα οικονομικά σκάνδαλά τους καθώς και τους νόμους που θεσπίστηκαν για την προστασία των επενδυτών-πελατών. Αρχικά, στο πρώτο ... -
Προστασία προσωπικών δεδομένων καταναλωτών στα πλαίσια της άμεσης διαφήμισης
(2005-12-01)Στην εποχή που διανύουμε η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, οι νέες μορφές διαφήμισης και ιδιαίτερα η παρουσία και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχουν ως επακόλουθο την αυξημένη συγκέντρωση και συσχέτιση πληροφοριών για ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις από την κρίση
(2014-03-07)Αναμφισβήτητα, η ζωή όλων μας τα τελευταία χρόνια έχει επηρεαστεί, λιγότερο ή περισσότερο, άμεσα ή έμμεσα, από την οικονομική κρίση. Μια κρίση που όπως είναι λογικό έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο «συμπεριφέρεται» ...