Κατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή
Master Thesis
Συγγραφέας
Συνοδινός, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2011-10-24Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Χορηγία, Επιχειρηματική ; Επιχειρήσεις -- Χρηματοδότηση ; ΚαταναλωτέςΠερίληψη
Το θέμα των χορηγιών κατά καιρούς έχει απασχολήσει πολλούς ερευνητές καθότι τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι συγχέουν την διαφήμιση και την προώθηση πωλήσεων με την χορηγία. Άλλοι πάλι συγχέουν την χορηγία με την δωρεά. Ωστόσο πρέπει να τονιστεί ότι η χορηγία δεν είναι τίποτα από όλα αυτά. Η χορηγία είναι εντελώς διαφορετική και σαν στόχο δεν έχει την προβολή, αλλά αντίθετα την στήριξη επιχειρήσεων με αντάλλαγμα την πίστωση των χορηγών με κοινωνική ευπορία. Η χορηγία ως μορφή χρηματοδότησης και ανάπτυξης, των πολιτιστικών ιδρυμάτων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, αποτελεί προϋπόθεση και όχι επιλογή για όλους τους ενδιαφερόμενους που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ελληνικού πολιτισμού. Στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης, η αναζήτηση μεθόδων χρηματοδότησης δημιουργεί συνεχείς «πονοκεφάλους» στους πολιτιστικούς διαχειριστές και στους υπεύθυνους για την ανάπτυξη των πολιτιστικών δραστηριοτήτων, των πολιτιστικών ιδρυμάτων και της πολιτιστικής κληρονομιάς. Η παρούσα εργασία έχει στόχο να ασχοληθεί με το θεσμό της εμπορικής χορηγίας και να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο αυτή επηρεάζει τον πολίτη-καταναλωτή ο οποίος την αντιλαμβάνεται. Προκειμένου να διερευνηθεί η απήχηση αυτή, στη συγκεκριμένη εργασία θα πραγματοποιηθεί έρευνα, η οποία θα μελετήσει τις επιπτώσεις που έχουν οι χορηγίες στις επιχειρήσεις χορηγούς, τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές βλέπουν στην πράξη την χορηγία και το κατά πόσο επηρεάζονται από αυτή στις αγορές τους.