• Αδύναμα προϊόντα : ενίσχυση, αποδυνάμωση ή κατάργηση από το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο 

      Σπαράγγης, Πολυζώης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αξιολόγηση της κατάστασης ενός προϊόντος που βρίσκεται σε δυσμενή θέση, δίνοντας παράλληλα γενικές μεθόδους ανάκαμψής του, εφόσον τελικά διαπιστωθεί ότι τη δεδομένη στιγμή αυτό είναι ...
    • Αδυναμίες αρχιτεκτονικής στην Ευρωζώνη 

      Σολωμός, Σπύρος Ν. (2014-02-25)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει την αρχιτεκτονική της Ευρωζώνης, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση και αναλύοντας τις αδυναμίες της. Οι οικονομικές εξελίξεις τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαίες. Ύστερα ...
    • Αδυναμίες ασφάλειας και επιθέσεις σε Manet δίκτυα 

      Μητρόπουλος, Γρηγόριος (2011-07-04)
      Τα Ad hoc δίκτυα μπορούν να διαμορφώνονται, να συγχωνεύονται ή να διαχωρίζονται σε διαφορετικά δίκτυα ακαριαία χωρίς κατ’ ανάγκη να στηρίζονται σε μια σταθερή υποδομή για τη διαχείριση της ενέργειας. Οι κόμβοι των ΑdΗoc ...
    • Αειφόρος ανάπτυξη & ναυτιλία 

      Παπαδημητρίου, Κωνσταντίνος Γ. (2012-11-28)
      Στην εποχή στην οποία ζούμε, τα αποτελέσματα των απερίσκεπτων πράξεων του ανθρώπου όσον αφορά στην συμπεριφορά του απέναντι στο περιβάλλον, έχουν εμφανίσει μία σειρά περιβαλλοντικών επιπτώσεων, οι οποίες κρούουν έντονα το ...
    • Αειφόρος λογιστική: ο ρόλος του λογιστή στη βιωσιμότητα της επιχείρησης 

      Πέππα, Σοφία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την κατανόηση του όρου της Αειφόρου Λογιστικής και πως ο ρόλος των επαγγελματιών λογιστών θα μπορούσε να συνεισφέρει στην βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Η ενσωμάτωση της έννοιας της αειφορίας ...
    • Αειφόρος τουριστική ανάπτυξη και δίκαιο του περιβάλλοντος - διερεύνηση των προοπτικών με στόχο την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη στο Δήμο Πρεσπών 

      Αραμπατζής, Γεώργιος Κ. (2015-02-25)
      Ο σύγχρονος τουρισμός, που πρόδρομό του αποτελούν οι περιηγήσεις που πραγματοποιούσε ο άνθρωπος από την αρχαιότητα, τις τελευταίες δεκαετίες κρίνεται ως ένα πολυδιάστατο φαινόμενο με κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές ...
    • Αειφορία αλυσίδων εφοδιασμού 

      Ζλατάνος, Ευάγγελος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)
      Η διοίκηση των εφοδιαστικών αλυσίδων θεωρείται εδώ και δεκαετίες μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες κάθε επιχείρησης. Η σύγχρονη πρακτική των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στηρίζεται σε τρεις άξονες δράσεων που είναι η ...
    • Αειφορία και βιωσιμότητα στις Ένοπλες Δυνάμεις: επίτευξη και διατήρηση ενσωμάτωσης 

      Φλώρος, Μάριος Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02-26)
      Με βάση την σύσταση του European Green Deal είναι δεδομένη η απαίτηση μετασχηματισμού των λειτουργιών του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα σε πρακτικές οι οποίες θα μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Μέσα από αυτή ...
    • Αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους : η περίπτωση της EASYJET 

      Στρατηγάκου, ΄Αννα Α. (2006-05-26)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και εξετάζεται η περίπτωση της easyJet μιας εταιρείας, που ηγείται στον κλάδο στην Ευρώπη και έχει έντονη παρουσία και στον ελληνικό χώρο. ...
    • Αεροπορικές εταιρίες και ελληνικός τουρισμός εν μέσω Covid-19 

      Ιωαννίδης, Αριστείδης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
      Η Ελλάδα είναι μια χώρα που, η οικονομία της και κατ’ επέκταση το επίπεδο ζωής των πολιτών της, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το μέγεθος και την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού. Αυτό, δυστυχώς, επιβεβαιώθηκε με τον ...
    • Αεροπορική μεταφορά επικίνδυνων υλικών 

      Κρεούζης, Χρήστος (2011-12-07)
      Η αεροπορική μεταφορά επικινδύνων υλικών, όπως και η περιοχή δραστηριότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας, αναπτύχθηκε παράλληλα και σε συνδυασμό με την επιχειρησιακή έρευνα και χρονολογικά πριν την αεροπορική μεταφορά επιβατών. ...
    • Αεροπορική μεταφορά επικίνδυνων φορτίων (DGR) 

      Σιάκκας, Ανέστης (2007-02-05)
      Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση των προβλημάτων που ανακύπτουν κατά την διαδικασία της Αεροπορικής μεταφοράς των επικινδύνων φορτίων. Είναι ένα λεπτό ζήτημα που απασχολεί τόσο την διεθνή κοινότητα όσο και ...
    • Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά την οδηγία 2005/29/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 

      Παππά, Αγγελική Δ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έννοιας των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, ήτοι εκείνων των μη θεμιτών εμπορικών μεθόδων, συμπεριλαμβανομένης φυσικά της διαφήμισης, που υιοθετούν οι επιχειρήσεις για την ...
    • Αθήνα - Δημαρχείο Αθηνών: καλλιτέχνες και πρωτότυπα έργα τέχνης 

      Λιάπη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)
      Ο τίτλος της Μ.Δ.Ε. είναι «Αθήνα-Δημαρχείο Αθηνών: Καλλιτέχνες και πρωτότυπα έργα τέχνης». Το πρώτο μέρος της μεταπτυχιακής εργασίας καλύπτει μια συνοπτική ιστορική αναδρομή μέχρι και την απόφαση ανακήρυξης της Αθήνας ...
    • Αθλητικό management και ποδοσφαιρική επιχειρηματικότητα 

      Λαγός, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)
      Οι απαιτήσεις για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους που ανήκουν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία της UEFA (Ένωση ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών) συνεχώς μεταβάλλονται. Εξαιτίας της κακοδιαχείρισης των οικονομικών που συνέβαινε ...
    • Αθλητικό marketing 

      Τσαπαριάν, Μηνάς Κ. (2006-09-29)
      Ξεκινώντας από την παράθεση γεγονότων και τοπικών χαρακτηριστικών ώστε να γίνει κατανοητή στους αναγνώστες η μεγάλη σημασία που δίνεται παγκοσμίως στο ποδόσφαιρο και προχωρώντας με στοιχεία που προσδίδουν στο ποδοσφαιρικό ...
    • Αθλητικό μάρκετινγκ & μάνατζμεντ 

      Πανόπουλος, Δημήτριος Ι. (2007-12-17)
      Η συγκεκριμένη εργασία ερευνά την εμπορική χρήση του αθλητισμού ως φαινόμενο αλλά και των παραπλήσιων δραστηριοτήτων που πηγάζουν από αυτόν. Αναλύει τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας αθλητικών σωματίων και εταιριών. ...
    • Αθλητικό μάρκετινγκ : εξέλιξη και προπτικές 

      Παντελάκης, Παντελεήμων Μ. (2008-12-15)
      Στόχος αυτής της διατριβής είναι να προσφέρει μέσω των θεμάτων που αναπτύσσονται μια θεωρητική επαφή με τις δραστηριότητες των αθλητικών οργανισμών οι οποίες σχετίζονται με το μάρκετινγκ. Σκοπός είναι να αναλυθούν οι ...
    • Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός 

      Ζομπούλης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων ...
    • Αθλητικό-ολυμπιακό μάρκετινγκ : μελέτη περίπτωσης ολυμπιακοί αγώνες Αθήνα2004 

      Φοινίτση, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό να διερευνηθεί το αθλητικό μάρκετινγκ γενικότερα και το Ολυμπιακό μάρκετινγκ ειδικότερα. Επιπροσθέτως, για να γίνει περισσότερο κατανοητή η λειτουργία του Ολυμπιακού ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»