Αθλητικό marketing
Master Thesis
Author
Τσαπαριάν, Μηνάς Κ.
Date
2006-09-29View/ Open
Abstract
Ξεκινώντας από την παράθεση γεγονότων και τοπικών χαρακτηριστικών ώστε να γίνει κατανοητή στους αναγνώστες η μεγάλη σημασία που δίνεται παγκοσμίως στο ποδόσφαιρο και προχωρώντας με στοιχεία που προσδίδουν στο ποδοσφαιρικό marketing μια ιδιαίτερη διάσταση, διαφαίνεται η προσπάθεια της παρούσας έρευνας να διεισδύσει στις πρακτικές του τυπικού ποδοσφαιρικού marketing, όπως αυτές πραγματοποιούνται από τις μεγάλες, κυρίως, ομάδες της Ευρώπης, να καταδείξει τους τρόπους με τους οποίους αυτό αναπτύσσεται και εξελίσσεται, να τονίσει τα στοιχεία στα οποία υπολείπεται έναντι του marketing άλλων αθλημάτων, να υποδείξει τρόπους βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών και νέους τομείς δραστηριοποίησης, με απώτερο σκοπό να φανεί το πού υστερεί το ποδοσφαιρικό marketing στον ελληνικό χώρο και προς τα πού θα πρέπει να κατευθυνθεί. Για τη συγκέντρωση όλων των απαραίτητων, ως προς τη διεκπεραίωση της παρούσας εργασίας, στοιχείων χρησιμοποιήθηκε ένα μείγμα πρωτογενών με δευτερογενή στοιχεία. Τα πρωτογενή προήλθαν από τη συνέντευξη τριών διακεκριμένων δημοσιογράφων, ειδικών στους τομείς για τους οποίους ερωτήθηκαν, ενώ τα δευτερογενή στοιχεία συνελέγησαν από άρθρα διαθέσιμα σε εφημερίδες και το διαδίκτυο, περιοδικά, στις δικτυακές τοποθεσίες ευρωπαϊκών συλλόγων , σε βιβλιοθήκες Πανεπιστημίων, από βιβλία, από προσωπικά αρχεία των ανωτέρω δημοσιογράφων, από ενημερωτικά έντυπα, έως και από τα επίσημα λευκώματα των Ολυμπιακών Αγώνων.