Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτές"
Αποτελέσματα 1-20 από 47
-
Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά την οδηγία 2005/29/ΕΚ και το Ν. 2251/1994
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έννοιας των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, ήτοι εκείνων των μη θεμιτών εμπορικών μεθόδων, συμπεριλαμβανομένης φυσικά της διαφήμισης, που υιοθετούν οι επιχειρήσεις για την ... -
Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων ... -
Αποδοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των νέων στην Ελλάδα : η εξελισσόμενη σχέση των νέων Ελλήνων καταναλωτών με το ηλεκτρονικό εμπόριο
(2009-12-21)Κύρια αντικείμενα της εργασίας αποτελούν η μελέτη των επιπέδων αποδοχής και χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των νεαρών (18-23) καταναλωτών στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στην Αττική, η μελέτη των παραμέτρων που ... -
Διερεύνηση της διαπραγματευτική Ισχύος των Καταναλωτών στην Αγορά Φυσικοθεραπείας στην Αττική.
(2014-12-02)Η Φυσικοθεραπεία αποτελεί μια επιστήμη που παρουσίασε αλματώδη πρόοδο μέσα στα τελευταία 20 χρόνια, κάτι που έδωσε μεγάλη ώθηση στον κλάδο των ιδιωτικών επιχειρήσεων φυσικοθεραπείας. Πρόκειται για έναν κλάδο που παρουσιάζει ... -
Διερεύνηση των προτιμήσεων των πελατών ΔΕΗ Α.Ε. σχετικά με την εξόφληση των λογαριασμών ρεύματος
(2011-10-27)Η Γενική Διεύθυνση Εμπορίας της ΔΕΗ Α.Ε., έχοντας στο επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη, εξετάζει διαρκώς κάθε παράμετρο της εξυπηρέτησής του και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωσή της. Ένα μείζον θέμα ... -
Διερευνώντας την επίδραση της γνώσης του προϊόντος & της ανάμιξης του προϊόντος στις αντιδράσεις των αποδεκτών καταναλωτών: ο ρόλος της αρνητικής δια στόματος επικοινωνίας
(2012-12-17)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις επιπτώσεις των κινήτρων της αρνητικής δια στόματος επικοινωνίας (NWOM) του αποστολέα (sender) στις αντιδράσεις των αποδεκτών (receiver) και να εκτιμήσει την επίδραση ... -
Δράσεις & πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των καταναλωτών στον τομέα των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Ακρογωνιαίο λίθο της Νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτελεί η ασφάλεια των τροφίμων. Σημείο ορόσημο στον τομέα διασφάλισης της ασφάλειας του συνόλου της διευρυμένης παραγωγικής διαδικασίας των τροφίμων αποτέλεσε το έτος ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των νέων ανδρών σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης δέρματος του προσώπου : ανάλυση του κλάδου των καλλυντικών και της αγοράς των ανδρικών δερμοκαλλυντικών : συνέντευξη σε στελέχη της αγοράς και σε δυνητικούς καταναλωτές
(2007-09-03)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ερμηνείας της αγοραστικής συμπεριφοράς του άνδρα καταναλωτή απέναντι στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος του προσώπου. Επιπλέον, στόχος αυτής της έρευνας είναι η εξέταση της ... -
Εταιρική διακυβέρνηση : η στάση του Έλληνα καταναλωτή. Case study DIAGEO Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, που νοηματικά έπεται της διατύπωσης του Κώδικα Επιχειρηματικής Ηθικής και των Αρχών Εταιρικής Διακυβέρνησης των οποίων είναι μέρος, με στόχο να ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς αλλαγές στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, τον έντονο ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Μ συνεχής ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ανοίγει νέους ορίζοντες στον ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά των ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων
(2007-05-16)Η προμήθεια ενός βιομηχανικού προϊόντος είναι αποτέλεσμα μίας χρονοβόρας διαδικασίας που περιλαμβάνει μία σειρά από δραστηριότητες και ενέργειες. Περιλαμβάνει μία σειρά από κρίσιμα σημεία αποφάσεων, τα οποία απαιτούν μεγάλη ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδρασή της στον Έλληνα καταναλωτή
(2015-03-30)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ... -
Η εξυπηρέτηση πελατών στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Οι επιχειρήσεις, μέσα στο σημερινό, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, παλεύουν με όλα τα μέσα για να κερδίσουν κάποιο πλεονέκτημα. Η αποτελεσματική διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού έχει αποδειχθεί ένα σημαντικό όπλο στην ... -
Η επίδραση της επιστήμης του neuromarketing στην άνοδο του επιπέδου υγείας των ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η παρούσα εργασία μελετά την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ και την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήμης στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων του καταναλωτικού κοινού. Η συμπεριφορά του καταναλωτή δεν μπορεί να μετρηθεί ... -
Η επίδραση των influencers στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών στον χώρο της λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε για να καλύψει το ερευνητικό κένο στην ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το θέμα της επίδρασης των influencer στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η ευθύνη του παρέχοντος υπηρεσίες υπό το πρίσμα του άρθρου 8 ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Το ισχύον νομικό πλαίσιο για την αστική ευθύνη των ανεξάρτητων επαγγελματιών που παρέχουν ιδιωτικές υπηρεσίες και συναλλάσσονται με τελικούς αποδέκτες καταναλωτές (πχ ιατροί, πιστωτικά ιδρύματα, ασφαλιστικές εταιρείες, ... -
Η μεθοδολογία του νευρομάρκετινγκ και πως επηρεάζει τον καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-01)Από πολύ παλιά, οι παραγωγοί αγαθών έχουν χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα ή τις μάρκες τους για να διακρίνουν τα προϊόντα τους. Η υπερηφάνεια στα προϊόντα τους έχει αναμφισβήτητα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. ... -
Η μετάβαση των αγορών από την παραδοσιακή στην ψηφιακή εποχή : μελέτη περίπτωσης στον κλάδο της διανομής φαγητού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-05)Η μετακίνηση από την παραδοσιακή αγορά στην ψηφιακή εποχή έχει ως αποτέλεσμα να επιφέρει αρκετά σημαντικές αλλαγές σε πολλούς κλάδους της οικονομίας. Αναλυτικότερα, εστιάζοντάς στον κλάδο της διανομής τροφίμων , γίνεται ...