Η εξυπηρέτηση πελατών στα logistics
Logistics customer service
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Customer services ; Logistics ; ΚαταναλωτέςΠερίληψη
Οι επιχειρήσεις, μέσα στο σημερινό, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, παλεύουν με όλα τα μέσα για να κερδίσουν κάποιο πλεονέκτημα. Η αποτελεσματική διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού έχει αποδειχθεί ένα σημαντικό όπλο στην προσπάθεια αυτή. Οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί και η αγορά προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στην ικανοποίηση των πελατών. Η αύξηση του επιπέδου εξυπηρέτησης μοιάζει, σε πολλές περιπτώσεις, το μοναδικό όπλο για μια επιχείρηση για να διεκδικήσει ένα μερίδιο αγοράς. Η μελέτη που ακολουθεί είναι μια προσπάθεια να καταγραφεί η κατάσταση που επικρατεί στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον όσον αφορά το Logistics Customer Service. Τα συμπεράσματα βασίζονται σε εκτενή μελέτη της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, με έμφαση σε σύγχρονες μελέτες. Για την ολοκλήρωση της μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα για θέματα εξυπηρέτησης πελατών σε εταιρείες 3PL στην Ελλάδα, αλλά και Μελέτη Περίπτωσης (Case Study) για γνωστή βιομηχανία. Επίσης, την παρούσα μελέτη συνοδεύει παράρτημα με Case Studies που αφορούν σε θέματα Customer Service για διάφορες βιομηχανίες σε χώρες του εξωτερικού.